پلیس راه: فعلا منتظر بازگشایی چالوس و هراز نباشید/ چند روز برای بازشدن این جاده زمان لازم است؟

سرپرست اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: احتمال دارد که بازگشایی دو محور هراز و چالوس به دلیل حجم ریزش کوه به بیشتر از یک روز نیاز داشته باشد.

به گزارش ایرنا،سرهنگ نادر رحمانی افزود: محور هراز و چالوس در استان مازندران از ساعت هشت و 10 دقیقه امروز مسدود شده است.

وی گفت: محور فیروزکوه که از شب گذشته مسدود شده بود و به صورت مقطعی بازگشایی و بار دیگر امروز مسدود شد، هم اکنون بازگشایی شده است و شهروندان می توانند از محور یاد شده برای بازگشت از شهرهای شمالی کشور به تهران استفاده کنند.

رحمانی اظهارداشت: در محور ورودی به تهران از سمت کرج بار ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد خودروها روان است.

 امروز اعلام شده بود که در محور هراز و کندوان ریزش هایی در سطح جاده رخ داده که این ریزش ها با حضور راهداران پاکسازی شده است.

به گزارش دفتر ساری ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از آمادگی امدادگران این جمعیت برای کمک به مسافران گرفتار در راه های ارتباطی این استان خبر داد.

هلال احمر اعلام کرده است تیم های امداد و نجات این جمعیت در تمام راه های اصلی استان مستقر هستند تا در صورت مسدود شدن جاده ، آمادگی اسکان اضطراری مسافران نیز وجود داشته باشد. در جاده های کناره استان مازندران هم تیم های امداد و نجات استقرار دارند.

بارش باران و توفان شدید در شامگاه یکشنبه منجر به بروز سیلاب در جاده چالوس کرج و آسیب به برخی از روستاها شد.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    0 0
    من دیشب از جاده هراز 6 ساعته به تهران رسیدم به نظر من با ریزش هائی که من دیدم عبور از این جاده در شرایط بارانی عبور از میدان مین است از مسئولین درخواست می کنم بدون رودرواسی در این شرایط جاده را کلا ببندند خود مردم هم در این شرایط از این دو جاده عبور نکنند رادیو پیام هم به کار اصلیش بپردازد صدها ماشین در جاده هراز منتظر شنیدن یک خبر هستند که بگوید چرا جاده بسته است رادیو پیام ساعت 11/5 شب راجع به ربوکاپ خبر می دهد پس کدام رادیو راجع به قفل شدن جاده هراز باید خبر بدهد؟