ایسنا نوشت:

گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از زندگی مدرن شهری در مناطق تحت اشغال خود، از جمله هتل‌های پنج ستاره، مراکز مدرن خرید و پاساژها، تلاش می‌کند تا نیروهای جدیدی را جذب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه انگلیسی "ساندی پیپل"، گروه تروریستی داعش تلاش می‌کند با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی و القای این مطلب که داعش با وسایل رفاهی و زندگی مدرن شهری در موصل بیگانه نیست، نیروهای جدیدی را جذب کند.

در این شبکه‌های اجتماعی تصاویری از هتل‌های پنج ستاره از جمله هتل "نینوا" که در کنار رود دجله واقع شده و نیز مراکز مدرن خرید و خیابان‌های بزرگ و تمیز نشان داده شده‌اند.

این روزنامه انگلیسی در ادامه نوشت: طبیعتاً چنین تصاویری فریبنده و دروغین هستند و از واقعیت زندگی مردم در مناطق تحت تصرف داعش بسیار دور است. در واقع در مرکز تجاری که کیک‌های شکلاتی، لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره فروخته می‌شود، کیوسک‌هایی هم برای فروش انواع چاقو، شمشیر، تفنگ و انواع سلاح گرم وجود دارد.

گروه تروریستی- افراطی داعش، مجازات‌های اسلامی از جمله قطع دست سارق و سنگسار زناکار را بدون در نظر گرفتن شرایط لازم برای اجرای این احکام که در دین اسلام آمده است، اجرا می‌کند و افراد سیگاری و یا زنانی که حجاب را طبق آنچه آنها تعریف کرده‌اند، رعایت نکنند به ضربات شلاق محکوم می‌کند.

هفته گذشته در اثر انفجار در نزدیکی یک کلیسا، چهار کودک عراقی کشته شدند. همچنین یک خبرنگار عراقی به اتهام جاسوسی توسط این گروه اعدام شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    1 0
    قوم یاجوج و ماجوج که میگن یعنی اینها.