به تازگی عکسی از مقایسه تحصیلی اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت کنونی و دولت پیشین در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرآنلاین، در این عکس در حالی تحصیلات ظریف، عراقچی و تخت روانچی با تحصیلات جلیلی، باقری و زاهدی وفا مقایسه شده که عراقچی در تیم دولت محمود احمدی نژاد نیز حضور داشت ولی نقش پررنگ تری در تیم دولت روحانی به او سپرده شد.

مقایسه دو تیم هسته ای

2727 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 97
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    یعنی یک درصد فکر کنین تیم مذاکره کننده قبلی میخواست متن توافقنامه را بنویسه. با کدوم سواد انگلیسی با کدوم اطلاعات حقوقی؟
    • عباس A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      دکتر جان، وقتی میرفتن مذاکره میکردن یعنی انگلیسی هم بلدن باهوووووشششششششششش
    • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      شما میدونید که دانشجوهای دانشگاه امام صادق علیه السلام غالبا به دو زبان انگلیسی و عربی یا انگلیسی و فرانسه مسلط هستند و نظر میدین؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      برا همین همیشه مترجم داشتن؟
    • رضا نعمتی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      هموطن عزیز هر دو گروه سربازان این کشور بودند و مامور به انجام وظایفی که بر عهده داشنتد. نه آنها می توانستند بیشتر از آنچه وظیفه دراند بخواهند و نه اینها کمتر. تمسخر گروه قبلی کار درستی نیست.میشود جدی تر به این قضیه هم نگاه کرد و همه چیز را به مسخره بازی نگرفت.
    • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      آقای علی آبادی رو میبردن
    • قاسم A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      آقای با سواد متن رو کارشناسان در نشست کارشناسان تنظیم میکنن نه مسئول مذاکره کننده.... دقت کن مسئول تیم مذاکره کننده
    • بی نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      من برادرم دانشجوی دانشگاه امام صادقه کلاس زبان میره زبانشم خوبه اما نه در حد مذاکره و کلمات تخصصی بین المللی عزیزم . توجیح باش
    • مجتبی A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      یعنی همه تیم روحانی پرورش یافته فرهنگ غرب و تیم احمدی نژاد پرورش یافته مکتب اسلامی دانشگاه امام صادق به عنوان مکتبی ترین دانشگاه علوم انسانی ایران
    • بی نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      عباس آقا اینا انگلیس بلد بودن و این همه تحریم به ما تحمیل کردن ؟؟؟؟
    • فریدون EU ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      37 4
      . ببینم، حالت خوبه؟ .
  • بی نام IR ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    اگر برای تیم احمدی نژاد مربی خارجی میگرفتند حتما تا نیمه نهایی پیش میرفت
  • بی نام IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    چی بگم ....
  • محمد IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    کسی که دین خدا را بهتر بشناسد در تصمیم گیری بهتر عمل میکند.
    • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      به شرط اینکه سواد تصمیم گیری در اون حوزه تخصصی هم داشته باشند، نه اینکه فقط در حوزه دینی متخصص باشند.
    • بی نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      آهان یعنی اینا دیندارن؟ یعنی تیم ظریف بی دینه؟
    • مصطفی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      192 5
      شما که دغدغه دین داری، حرف شهید چمران رو در مورد تقوا و تخصص بخون: "می‌گویند تقوا از تخصص لازم‌تر است. آن را می ذیرم. اما می گویم آن کس که تخصص ندارد و کاری را می پذیرد بی تقواست" شهید چمران
    • بی نام AU ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      136 5
      داشتن تحصیلات در مورد دین لزوما به معنی شناخت دین خدا نیست هرکه رو بهر کاری ساختن
  • بی نام IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    به خاطر همين بود كه نماينده امريكا ميگفت زمان جليلي تاريخ اسلام را از حفظ شديم
    • رضا نعمتی IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      قرار نیست آمریکا از نماینده ایران دفاع کنه و یا تعریفش رو بکنه.اگه این کار رو کرد باید به نمایندمون و آمریکا شک کنیم.
  • محمدعلی A1 ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است
  • بی نام A1 ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    361 9
    این کجا و آن کجا...
  • مجید IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    بدون شرح که زیر عکس ها مینویسن یعنی همین
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    خب که چی؟
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    402 8
    به قول شاعر عزیزمان کارهر کس نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن متاسفانه در کشور ما خیلی ها پست و شغلشان متناسب با مدرک و سوادشان نیست و چوبشو همه میخورن مخصوصا فقیر فقرا
    • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      40 1
      واقعادرست میگی
  • بی نام IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    دمتون گرم خبر انلاين
  • رضا A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    با این که میدونم خبرانلاین اینقدر ازاده نیست که نشر بده ولی میگم،امروز ما هر چی که هستیم،تو هر علمی که پیشرفت کردیم مدیون تفکر بسیجی و جهادی هستیم،تهرانی مقدم،شهریاری،مرحوم دکتر کاظمی،شهید احمدی روشن وووووووووووو
    • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      197 9
      تفکر بسیجی به همراه تخصص نه اینکه یک نفر با تخصص دینی و مذهبی بیاد و بخواد استراتژی بچینه و روابط دیپلماتبک داشته باشه
    • محمد IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      179 7
      شکی نیست که ما مدیون اینها هستیم اما یادمون باشه کسی که این خونها را به سخره گرفت کی بود یادمون باشه دوران چه کسی اسراییل خوشحال بود دوران چه کسی عصبانی یادمون باشه دوران چه کسی اختلاف طبقاتی در ثروت زیاد شد
    • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      اونوقت این چه ربطی به تیم مذاکره کننده زمان احمدی نژاد داره؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      43 8
      اشتباه مثبت دادم
    • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      دوست عزيز كسى در حقانيت و خدمات شهدا شك نداره.اما اين مسئله به چه ربطى به نقد ما نسبت به گروه مذاكره كننده قبلى داره؟اين گروه جديد به وضوح كاركشته تر و مجرب تر از گروه سابق بودند.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    واقعا کسی با دکترای اقتصاد و رئیس دانشگاه معارف اسلامی چه سنخیتی با مذاکرات هسته ای داشته که جز تیم مذاکره کننده بوده؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      دکترای اقتصاد توجه کن مسایل اقتصادی کشور در مذاکرات متوجه شدی؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    222 4
    همیشه باید کار را به کار بلد سپرد تا نتیجه گرفت.
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    206 4
    خدا. كند براي كليه امور مملكت إز أفراد تحصيل كرده واقعي و كار بلد استفاده شود
  • بی نام RO ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    44 69
    البته من یادمه عراقچی تو تیم جلیلی هم بوده ،
  • حمید A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    منظور از مقایصه تیم مذاکره کننده چیست؟ با سپاس از همه عزیزان زحمتکش و دلسوز مذاکره کننده باید مد نظر داشت که : عینک سواد نمی آورد.
    • بی نام US ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      174 2
      عینک سواد نمیاره ولی اگر شما میزدید حتما شکل صحیح مقایسه رو مینوشتید
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    195 9
    هی میگن فرار مغزها ببینید نتیجه درس خواندن در دانشگاه های داخلی چی مشه، بر فرض اینکه دانشگاه های ما خوب باشن و افراد درجه یک تحویل جامعه بدهند ولی آیا دکترای معارف اسلامی میتونه با گرگ های جامعه جهانی سرو کله بزنه و اینکه چقدر خوب بود هرکسی جایگاه خودش رو میفهمید
  • بی نام IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    123 4
    خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    145 5
    یکی از مشکلات مملکت ما اینست که کار را به کاردان نمیدهند بعد میگویند چرا کار ده سال عقب افتاد.
  • نسترن A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    97 2
    تفاوت از رمین تا آسمان است
  • احمق IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    76 4
    داستان معروف "مار" و "شکل مار" را به ذهن متبادر می کند که همه می گفتند "شکل مار" درست است و لابد "شکل مار" دست است
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    81 6
    به نظرم آنچه که تفاوت جدی بین این دو گروه ایجاد می کرد تحصیلاتشان نبود چون اساسا طرفهای مقابل تحصیلات مرتبطی با این بحثها نداشته و ندارند. مسائل تخصصی را تیمهای کارشناسی تخصصی بررسی می کنند. کما اینکه هیچ یک از این اعضای این دو گروه قبلی و فعلی تخصص هسته ای ندارند. آنچه که کمک جدی کرد سابقه طولانی و آشنائی عمیق آقای دکتر ظریف با فرهنگ کلی مذاکرات بین المللی و خصوصا امریکاییها است. ما کسی در این سطح شاید به عدد انگشتان دست داشته باشیم. از یک نظر و در حوزه فرهنگ شاید استثنائی ترین دیپلمات ایران جناب دکتر جلالی نماینده ایران در یونسکو باشد.
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    334 8
    از کوزه همان تراود که در اوست
  • بی نام CA ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    287 9
    هاهاهاها.... دمتون گرم کلی خندیدم. که‌از گریه غم انگیز تر است.
  • رضا A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    276 8
    از قدیم بیجا نگفته اند که کار را باید سپرد به کاردان
  • محمد A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    237 7
    تفاوت را احساس کنید
  • حسین A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    201 7
    تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل...
  • فیضیان A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    76 78
    البته بهتره دستاوردها با هم مقایسه بشه
    • بی نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      90 5
      انوقت کدوم دستاوردها مقایسه بشه؟
    • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      56 8
      به نظرم بهتر اصلا اونا با هم مقایسه نشن
    • محمد IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      19 4
      اشتباه مثبت دادم.
  • کامران A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    خبر آنلاین اگه راست میگی این مطلبو منو سانسور نکن ، خوب شد که مقایسه کردی ، واقعا مشخص کسی که تو دانشگاه امام صادق علیه السام درس خونده باشه با کسی که تو انگلیس و آمریکا درس بخونه افکارهاشون چقدر با هم فرق میکنن ، خدا به داد عاقبت و آینده مذاکرات بکنه ، این که چه امتیازهایی که ندادیم
    • امیر IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      نکنه شما هم امام صادق درس خوندی
    • پروازی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      حق با شماست مخصوصا امتیازهایی که در دوره قبل گرفتیم قابل قیاس با امتیازهایی نیست که الان دادیم.
    • علي IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      173 6
      چه امتيازهايي كه نداديم حاجي 8 سال مملكت دوباره عقب افتاده. قطعنامه پشت قطعنامه توي اين 8 سال چي بدست آورديم؟؟؟؟ به جز تحريم. به قول اون طرف تحريم ها هيچ اثري نداشت؟؟؟؟ كجايي؟؟؟ اجازه بده نتيجه رو ببينيم
    • مهرداد A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      84 3
      "افکارها" :|
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    244 6
    بسیار قابل تامل است. بابام همیشه بهم میگه اگه توانایی انجام کاریو نداری قبول نکن....
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    99 47
    و اکنون برید دستاوردهای این دو گروه رو مقایسه کنید. این کجا و ان کجا....................
    • امیر تبریز اوغلی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      19 78
      20درصد کجااااااااااااااااا.. الان 3درصد کجااااااااااااااااااااااااااا
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    68 3
    در دولت هم وضع بهمین صورت بود
  • مهرداد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    77 11
    نمیدونم چرا اینقدر عراقچی به دلم میشینه .... خیلی با پرستیژه
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    تفاوت در اين است كسي كه در مكتب امام صادق ع درس بخواند زير بار زور نميرود و به دشمنش خوش بين نيست و به آساني به دشمن امتياز نميدهد ولي برعكس كسي كه در مكتب انگليس و سوئد و آمريكا درس بخواند در مقابل اين كشورها زودتر تسيليم ميشود و امتيازات فراوان ميدهد و كنار مي آيد و شما ميتوانيد در اين مذاكرات ببينيد كه آنها 8 سال ايستادگي كردن و امتياز ندادن و اينه در 22 ماه كلي امتياز و تسليم
    • موسوی A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      83 4
      دوست بی نام عزیز دانشگاه امام صادق تهران با مکتب امام صادق فرق داره. لزوما هر کی تو اون دانشگاه درس خونده در مکتب امام نیست و لزوما هر کسی خارج از اونجا درس خونده خارج از مکتب امام نیست.
    • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      62 5
      نون تحریم میخوردی شما نه؟
    • نازنین A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      94 4
      ایستادگی به قیمت مشکلات فراوون اقتصادی مردم و افسردگی و نا امیدیشون
    • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      67 5
      بله کسی که در مکتب امام صادق ع نه دانشگاه وامتیاز به اونا ندادیم ولی تا دلت بخواد به روسیه وچین امتیاز داریم
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      28 3
      مثلاً امتیاز نمی دادن مردم ر رفاه بهتری به دست می آوردن؟ باید یه چیزی بدی تا چیزی به دست بیاری. امور معیشت مردم از همه چیز مهم تره.......
  • رضا IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    84 36
    يك سول مهم. چجوريه كه يك مدركه اما هم دكتراي معارفه هم دكتراي اقتصاد؟؟؟ مگه ميشه مثلا سه يا چهار سال درس خوند و هم دكتراي اقتصاد گرفت و هم دكتراي معارف؟؟ مثلا دكتراي عمران و مكانيك باهم هم داريم؟ يا يكي بره يك دوره دكترا بخونه بعد هم بشه دكتراي كشاورزي و هم دكتراي هوافضا؟ چجوريه واقعا قضيه؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    سیاست ماعین دیانت ماست
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    ظریف کار خاصی نکرد عهدنامه ترکمنچای رابست
  • حمید A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    9 143
    تیم قبلی چه ربطی به دکتر احمدی نژاد داره؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    23 2
    لطفا" نظر ندین بینندگان کار درستی می کنید.
  • بدون سانسور IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    دستاورد مهمه ... کم کم داره رو میشه چه امتیازاتی که ندادیم
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    20 56
    وقتی حضرت اقا به این تیم اعتماد کامل داره پس ما هم داریم و این مشخص هست که تیم دولت فعلی در سطح بالاتری قرار دارد ، لطفا نظر کور کورانه خودتان را برای خودتان نگه داری اگر هرکس تو زمینه کاری خودش نظر بده و توی زمینه های دیگه دخالت نکنه بهتره و تا سایه ولایت رهبری بالا سر این مملکت هست نگران شیطان بزرگ نباش .
    • مهرداد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      26 8
      نمیدوستم منفی بدم یا مثبت ولی منفی دادم ببخش :|
    • sara IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
      24 3
      واي آقاي مهرداد خيلي خوب بود كلي خنديدم.
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    دوستان عزیز من یکی از فارغ التحصیلان این دانشگاه هستم، رتبه 136 کنکور در سال 71 ، لذا لازم است اطلاعاتی در مورد این دانشگاه خدمتتان بدهم: این دانشگاه شعبه مدیریت دانشگاه هاروارد در زمان شاه بود که بعد از انقلاب بوسیله مرحوم آیت اله مهدوی کنی احیاء و با نام جدید امام صادق از سال 1361 آغاز به کار کرد. هدف اصلی ایجاد پیوند بین علوم روز و دروس حوزوی بود و به همین خاطر مدارک با پیشوند معارف و رشته اصلی ذکر میشود مثلا معارف اسلامی و علوم سیاسی یعنی فرد مورد نظر رشته علوم سیاسی خوانده در کنار دروس حوزوی. اغلب ورودیهای قدیمی تا سالهای 71،72 رتبه های دو رقمی و سه رقمی کنکور بودند که در کنکور جداگانه دانشگاه قبول میشدند و پس از مصاحبه به دانشگاه راه می یافتند. دانش آموختگان این دانشگاه اغلب از مدیران
  • کامران A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    10 73
    خداتحصیلات امضاکنندگان قراردادترکمانچای چی بود؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    37 4
    متاسقانه هر وقت اوضاع پیدا میکنه میریم سراغ باسوادا
  • رضا IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    47 11
    تمام قراردادهای خوب را روشن فکرهای محصلین غربی امضاء میکنند
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    35 2
    مگه میشه ؟ مگه داریم ؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    30 3
    مگه میشه
  • تهرانی GB ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    46 4
    ازقدیم گفته اند ..هرکسی را بهر کاری ساختند..
  • سید IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    39 9
    اصلاجدای همه مسایل ظریف وتیمش وروحانی خیلی تودل برو هستن.دمشون گرم
  • حامد A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    72 7
    اینکه دانشگاه امام صادق یه زمان جز یا شاخه ایی از هاروارد بوده که دلیل نمیشه برادر من.مگه الان این دانشگاه با مدیریت هارواردی اداره میشه ؟ دانشگاه امام صادق یک دانشگاه حزبی است
  • بی نام A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    31 2
    متاسفانه در ایران، علوم انسانی مغفول واقع شده، استعدادهای برتر هر نسل به رشته های ریاضی و تجربی میروند و کسانی که در آستانه ترک تحصیل قرار دارند رشته های انسانی را انتخاب میکنند. نهایتا دانشگاهی مثل امام صادق هم از بین همان محصلین رشته انسانی دانشجو میپذیرد. لذا نمیتوان انتظار داشت که خروجی آن دانشگاه معجزه کند. باید نوجوانان مستعد را تشویق کرد که به رشته های علوم انسانی علاقه پیدا کنند و استعداشان را در این زمینه شکوفا کنند و آینده اقتصاد و سیاست و اجتماع کشور را بسازند.
  • مموتی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    46 5
    به نظرم هر دو گروه محترم میباشند... با این تفاوت که تیم قبلی نبایستی خودشونو درگیر این کار می کردند و میرفتند دنبال رساله وعزلت واعتکاف وحل المسایل...
  • آرش A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    26 4
    واسه من جالبه که میبینم عده ای هم هنوز هستن که مخالف اقای دکتر ظریف باشن.فقط تعجب از نحوه نگرش این عده
  • بی نام A1 ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    7 26
    معمولا همه توافق نامه های قبلی را تحصیلکرده های غرب امضا کرده اند خدا کنه این یکی هم مثل اونا نباشه.
  • علي A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    34 8
    درود برشرف تيم مذاكره كنده و درراس آنها اميركبير دوراندكتر ظريف...زنده بادسرزمين كورش كبير ،ايران عزيز درود برشرف مرداني از جنس ايران زمين ،مرداني از نسل كوروش بزرگ ...به ياري يزدان پاك مذاكرات درعمل هم به نتيجه ميرسه وعده اي دلواپس وبه ظاهر دلسوز هم بايد كاسه كوزه هاشونو جمع كنن...
  • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
    11 89
    واقعا متاسفم که هیچ کدوم هیچی از دانشگاه امام صادق نمی دونید بعد نظر هم میدید محض اطلاع حضرات باید بگم که ما توی دانشگاه امام صادق رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی می خونیم. این رشته شامل علوم اسلامی و علوم سیاسی میشه یعنی دانشجوهای عادی علوم سیاسی توی مقطع کارشناسی ارشد حدود160 واحد میخونن اما ما 256واحد یعنی علاوه بر 160 واحد علوم سیاسی رایج در دانشگاههای دیگه حدود 100 واحد هم معارف اسلامی مرتبط با علوم سیاسی مثل دیپلماسی پیامبر اعظم
  • محمد رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    10 12
    دکتر جلیلی یکی از پاهایش را در جنگ از دست داده و بی اعتمادی به غرب را خوب میفهمد ولی ظریف در هشت سال جنگ کجا بوده؟؟؟چ میفهمد اعتماد ب غرب یعنی چه؟؟؟سلامتی دکتر جلیلی صلوات
  • مهدی A1 ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
    6 1
    داغ دلمون رو تازه نکنین تو رو خدا