رئیس جمهوری گفت: در این مرحله توافق قابل قبول، خوب و مهمی را به دست آوردیم و برای اجرایی شدن این توافقنامه مراحلی را پیش رو داریم.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حاشیه نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی(ره) تهران و در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما با اشاره به جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای گفت: در این ماه رمضان مردم ایران علاوه بر قرب به خداوند توانستند اراده خود را بر قدرت‌های جهانی تحمیل کنند و راهی را که انتخاب کرده بودند در اولین مرحله به پایان برسانند.

وی ادامه داد: در این مرحله توافق قابل قبول، خوب و مهمی را به دست آوردیم و برای اجرایی شدن این توافقنامه مراحلی را پیش رو داریم.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شورای امنیت سازمان ملل متحد و مراجع قانونی کشورها باید آن را تصویب کنند و بعد در نهایت برای اجرایی شدن در مراحل بعدی آماده شود.

روحانی با اشاره به اینکه یکی از عوامل مهمی که توانستیم به موفقیت برسیم همدلی و همزبانی دولت و ملت بود و در ادامه راه هم به همین همدلی و همزبانی نیاز داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که خود را برای شرایط پساتحریم و دنیای بعد از توافق آماده کنیم.

رئیس قوه مجریه اضافه کرد: ان‌شاءالله امیدواریم که مردم در این دوره بتوانند شاهد حرکت و پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها به‌ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی باشند.
2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =