۰ نفر
۲۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

رئیس مرکز مطالعات استراتژیک در پیام تبریکی که به مناسبت عیدفطر برای مقام معظم رهبری ارسال کرده بود، از برنامه ریزی دشمنان برای رشد افراط‌گرایی و جریان‌های تکفیری جهت ضربه زدن به اسلام سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاين، متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک و عزیز رمضان، ماه پرعظمت و پربرکت در فضایی انباشته از رحمت و عنایت الهی با تجلی عیدی بزرگ سپری گردید و مردم شریف ایران در کنار مسلمانان جهان، آزمون یک ماه بندگی و اخلاص و توبه و استغاثه در کنار تمرین استقامت و پایداری که در روز قدس نمایان گردیده بود را پشت سر گذاردند تا گام های بلندتری را برای ساخت آینده ای متعالی،  بهتر و زیباتر در جهان اسلام و ادامه مسیر رشد معنوی و توفیقات روزافزون و پیروزی در جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارند.

این ماه بزرگ و با عظمت و در فضایی نورانی و مملو  از رحمت به برکت دل ها و جان های نورانی امت اسلامی که به خدا نزدیک‌تر شده اند، عید خود را در  یکی از عظیم ترین مناسبت های اسلامی جشن می گیرند و شکرانه توفیق و فرصت عبادت را به جای می آورند و در مسیر تعالی و رشد هر چه بیشتر معنوی و روحی خود تلاش می نمایند.

البته در سوی دیگری از پیکره جهان اسلام شاهد هستیم که در این ایام رحمت و مهربانی، ظلم و ستم بدخواهان و توطئه دشمنان با کمک و حمایت کشورهای مرتجع منطقه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق، لبنان، افغانستان، لیبی، پاکستان و ... ادامه داشته و برای رشد افراط گرایی و جریان های تکفیری برای ضربه زدن به آموزه های اسلامی و معرفی چهره ای خشن و غیر روحانی از اسلام برنامه ریزی کرده اند.  هر چند که  به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواب آنان در منطقه و جهان اسلام تعبیر نخواهد شد و در این عید بزرگ از درگاه ایزد متعال درخواست می نماییم تا توفیق و پیروزی و رفع ظلم و بی عدالتی برای همه امت اسلامی تحقق یابد و ایران اسلامی نیز با رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مسیر رشد و تعالی خود را بیش از پیش و با سرعت بیشتری ادامه دهد. انشاء الله

این عید بزرگ و تجلی نورانیت و معنویت را به محضر حضرت حجت ابن الحسن عسگری (عج)، مقام معظم رهبری،  همه مسلمانان و ملت شریف و روزه دار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و سعادت و سربلندی آرزومندم.

2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =