چندوقتی است که نوه های امام و حتی فرزندان آن ها در صفحه های شخصیشان در شبکه های اجتماعی بسیار فعال شده اند و طرفداران زیادی هم دارند.

به گزارش خبرآنلاين ، پس از توافق هسته اي هفته گذشته ايران و 1+5 اعضاي بيت امام هر کدام به شيوه اي از زحمات محمدجواد ظريف تقدير و تشکر کردند. حجت الاسلام و المسلمين حسن خميني به وزير امورخارجه تلفن کرد و برای اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای دعای خیر و آرزوی سلامتی و موفقیت و پایداری برای انجام وظایف شان در قبال ملت بزرگ ایران اسلامی کرد.

مرتضی اشراقی نوه هم در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس مشترکی با محمدجواد ظریف بعد از به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای به ظریف خسته نباشید گفت.(ايـــنـــجــــا)

زهرا اشراقي هم با انتشار تصويري از ظريف در بالکن هتل کوبورگ نوشت که ديپلماسي برنده شد و کسي نباخت.

سيد احمد خميني هم تصويري از ظريف و روحاني با هم گذاشت و زير آن نوشت: امروز به احترام اين مردان مي ايستيم و به مدد هم فرداي ايران اسلامي مان را مي سازيم. مبارک بادت اين روز و همه روز، همايون بادت اين سال و همه سال.

از سوي ديگر نعيمه اشراقي هم پيامي براي کمپين حاميان ظريف داده و گفته که« جناب دكتر ظريف بسان پزشك جراح متبحرى مى ماند كه كليه تدابير قبل از عمل و حين عمل را انديشيده و جراحى بسيار سخت را به خوبى به انجام رسانده و سرافراز و سربلند از اطاق عمل بيرون آمده است اما مراقبتهاى پس از عمل، كم از خود جراحى نيست.»

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    68 13
    تکلیف ما که نوه افراد سرشناس نیستیم ولی می خواهیم به دکتر ظریف پیام بدیم چیه؟
    • علیرضا A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
      33 3
      کلا تکلیف ما که نوه و پسر و دختر افراد سرشناس نیستیم چیه؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    32 4
    واقعاً جای تقدیر دارد
  • نظری IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    10 10
    پس ما که دیپلم نداریم چی بگیم؟