واحدمرکزی خبر نوشت:

نتانیاهو در مصاحبه با ان بی سی مدعی شد توافق هسته ای ایران خطری برای کل جهان است.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، بنیامین نتانیاهو در گفتگو با ان بی سی درباره توافق هسته ای ایران و اظهارات اوباما در این خصوص گفت من به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا احترام می گذارم و محترمانه با او در این خصوص مخالفم. من قبلا هم گفتم این توافق خطری بزرگ برای اسرائیل است. این توافق خطری بزرگ برای آمریکا و جهان دارد. وقتی شما اجازه می دهید رژیم تروریست شماره یک در جهان راه میان بر به بمب اتمی داشته باشد و به صدها میلیارد دلار دسترسی پیدا کند که با آن تروریسم خود را در سراسر جهان تامین مالی کند، این کار اصلا برای هیچ کدام از ما خوب نیست.
مجری ان بی سی گفت آیا فکر می کنید روابط میان اسرائیل و آمریکا ترک خورده است. آیا به نظر شما رئیس جمهور درباره این مسئله به شما خیانت کرده است. نتانیاهو گفت نه ، نگاه کنید، ما اختلاف نظر داریم. من ائتلاف با آمریکا را ارج می نهم و از حمایتی که از رئیس جمهور ، کنگره و مردم آمریکا دریافت می کنیم، بسیار قدردانی می کنم اما ما اختلافی جدی داریم. ما فکر می کنیم این فقط تهدیدی برای ما نیست بلکه این تهدیدی برای شما نیز هست. چند روز پیش، رئیس جمهور به اصطلاح میانه روی ایران در راهپیمایی در تهران شرکت کرد که در آن پرچم آمریکا را آتش زدند و شعار مرگ بر آمریکا سر می دادند. اگر القاعده را کنار بگذاریم، ایران بیش از هر کسی آمریکاییها را کشته است. ایران موشکهای بالستیک بین قاره ای تولید می کند، نه برای اینکه به ما برسد زیرا هم اکنون آنها موشکهایی دارند که به اسرائیل برسد، بلکه آنها دنبال ساخت موشکهایی هستند که تک تک نقاط آمریکا برسد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    94 3
    به خدا این مرتیکه دیوانست. همش اراجیف میگه. بچه کش عوضی میگه ایران بیش از هر کسی آمریکاییها را کشته است. آخه یکی نیست بگه حرام... میفهمی چی میگی.
    • دانشجو IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
      0 0
      ایران چه وقتی آمریکایی ها را کشته؟ این آقا اصلا سواد تاریخی هم نداره.
  • علی A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    34 1
    باز این حرف زد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    دیگه داره جیغ بنفش می کشه. چند روز دیگه اون چهارتا شوید موهاش رو هم می کنه.
  • iraj IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    خودت رو بیش از این ضایعه نکن دور بعد هم رای نمی اری برو دنبال کار بگرد .
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • دانشجو IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    یعنی بیچاره یهودیهایی که مهاجرت کرده اند چی می کشند از دست این یارو... برگردید کشورهای خودتون راحت بشید از دست این قهرمان صلح
  • بی نام A1 ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    1 1
    سناتور بی‌آبروی آمریكایی از صهیونیست‌ها پول میگیرد تا برود در مجلس سنای آمریكا به ملّت دشنام صریح بدهد، نه اینكه اهانت كند؛ دشنام میدهد.