راه اندازی موشک جدید ایران در شهریورماه

مهر نوشت:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: سامانه‌های موشکی با فن‌آوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میانبرد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن این قرارگاه در سمنان گفت: سامانه‌های موشکی با فن‌آوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میانبرد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند بخش مهمی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور را پوشش خواهند داد و آنچه در این سامانه‌ها به خصوص در سامانه‌های راداری دوربرد دیده شده است عمق پدافندی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: طرح بومی سازی و بهینه سازی، هر دو در پدافند وجود دارد، بهینه سازی شامل سامانه‌هایی است که از قبل در پدافند موجود بوده است و طبیعتا برای این که دیگران از فن آوری آن اگاهی نداشته باشد ما آن را بهینه سازی کردیم و در بخش بومی سازی از سامانه‌ها و تجهیزاتی استفاده شده است که از صفر تا صد در بخش‌های طراحی، ساخت، آموزش و استقرار آن بومی و ایرانی است و تاکتیک و تکنیک آن توسط هیچ کشوری قابل رو برداری و کشف نیست و در سامانه‌های راداری از تمام طیف‌های راداری استفاده می‌کنیم.

27215


 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =