۰ نفر
۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

سیدمهدس صادقی معروف به سیدصادقی، با تصویب هیئت دولت، به عنوان استاندار قم تعیین کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، اعضای هیأت دولت، روز چهارشنبه در جلسه ای به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، سیدمهدی صادقی و سیدمحمدعلی افشانی را به عنوان استانداران قم و فارس تعیین کردند . در این جلسه از استانداران پیشین این دو استان نیز تشکر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رییس جمهوری در نشست هیات وزیران، قم را مرکز انقلاب اسلامی و دارای نقش برجسته‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و استاندار را به هماهنگی جهت برقراری رابطه هر چه بهتر دولت، حوزه علمیه، فضلا و به ویژه مراجع عظام توصیه نمود.

دکتر روحانی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ارتباط بسیار خوبی بین دولت و مراجع برقرار بوده است، حفظ و تقویت جایگاه و منزلت مراجع را از وظایف دولت و موجب تقویت دین در جامعه ذکر کرد و از استاندار خواست تا در جهت آبادانی هر چه بیشتر قم و رفاه زائرین و مردم و رضایت علما تلاش کند.

وی، اعتدال را مبنای اصلی فعالیت این دولت عنوان و خاطرنشان کرد که ما همواره با خشونت و افراط مخالف بوده و در برابر آن می‌ایستیم و بهای آن را نیز پرداخت می‌کنیم.

رییس جمهوری از همه وزرا، استانداران و مسئولان خواست که در راه حقی که انتخاب کرده و به مردم قول داده‌اند، ثابت قدم و استوار باشند و خاطرنشان کرد: هیچ تردیدی نداریم که مردم، افراط وتفریط را نمی‌خواهند و خواهان اعتدال هستند و این همان راهی است که امام راحل و مقام معظم رهبری توصیه کرده و می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    4 0
    اگه میشد زندگینامه و فعالیت سیاسی این آقایان می نوشتید