۰ نفر
۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
به 10 دلیل ویندوز 10 را حتما نصب کنید!

از 14 روز دیگر رسماً برنامه به‌روزرسانی ویندوز 7 و 8 و 8.1 به نسخه ویندوز 10 شروع می‌شود و این در حالی است که برخی کاربران از دریافت نسخه غیررسمی روی سیستم خود می‌گویند.

 

به گزارش خبرآنلاین، ویندوز 10 بهترین ویژگی‌های موجود در نسخه 8 و 8.1 را به‌صورت یکپارچه روی تمام ابزار ویندوزی اعم از پی سی و لپ‌تاپ و تبلت و سرور و ... در خود جمع کرده و کارشناسان با آوردن 10 دلیل در این مقاله سعی دارند ما را قانع کنند تا در برنامه به‌روزرسانی ویندوز شرکت کنیم:

1- سرعت

سرعت لود برنامه‌ها محشر شده است. تماشای ویدئو حتی از مک او اس مک بوک نیز سریع‌تر شده است و ویندوز 10 با پشت سر گذاشتن دروازه‌های ورودی در ویندوز 7 بسیار سریع‌تر از قبل بالا می‌آید و دایرکت ایکس 12/ DirectX 12 با انجین 3D پرفورمنس و عملکرد بازی‌ها را بسیار بالابرده است.

2- منوی استارت

بازگشت منوی استارت که درخواست بسیاری از کاربران در ویندوز 8 بود سرانجام در ویندوز 10 محقق شده است و سیستم چینش آیکون‌ها روی صفحه اصلی با سیستم لمسی درهم‌آمیخته و ترکیب زیبایی پیداکرده است.

 

3- دستیار صوتی کورتانا

صحبت کردن با فناوری جذاب است و آنچه تحت نام Siri در اپل و Google Now در اندروید می‌بینید را به‌صورت پیشرفته در سیستم صوتی کورتانای ویندوز مایکروسافت مشاهده می‌کنید.

4- اپلیکیشن‌های یونیورسال

اگر ویندوز 7 استفاده می‌کنید فروشگاه اپلیکیشن ویندوز ندارید. اما فروشگاه اپ ویندوز 10 به‌صورت فول اسکرین چیز دیگری است که باید حتماً آن را تجربه کنید.

5- سیستم لمسی

گوشی هوشمند، تبلت و نویگیشن (سیستم ناوبری) امروزه بدون فناوری لمسی معنا ندارند. آنچه در سیستم لمسی ویندوز 10 مشاهده می‌کنید کاربر پسندتر از قبل شده و با انواع سخت‌افزارها کارآیی بهتری پیداکرده‌اند.

6- Action Center

راه‌اندازی مرکز اطلاع‌رسانی و نوتیفیکیشن در ویندوز 10 ایده جالبی است که تحقق‌یافته و به‌صورت پاپ آپ از آب‌وهوا، ایمیل‌های رسیده، پیام‌های دریافتی از شبکه‌های اجتماعی، تقویم و تولد و یادآوری ... خواهید داشت.

7- مرورگر بهتر

با پروژه اسپارتان مرورگر مایکروسافت بسیار بهتر از قبل شده است  و مارک آپ کردن صفحات حین Browse با توانایی‌های جدید قابل‌ذکر است.

8- امنیت

امنیت در ویندوز 10 قابل قیاس با ویندوز 8 نیست و سه ویژگی Device Guard، Microsoft Passport و Windows Hello شاهدی بر آن است.

9- دسکتاپ مجازی

کاربران ویندوز 10 شبیه کاربران سیستم‌عامل مک می‌توانند از ویژگی‌های دسکتاپ مجازی بهره‌مند شوند و با یک سرچ ساده روی ویندوز می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

10-اپ های ایکس باکس

اگر گیمر حرفه‌ای هستید این خبر برایتان خوشحال‌کننده است که ایکس باکس را درون ویندوز 10 می‌توانید داشته باشید و با استفاده از اپلیکیشن ایکس باکس می‌توانید بازی استریم با کنسول را روی پی سی ادامه دهید.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    58 3
    مورد اول مهمترین بود. وین10 میتونه تجربه ی شاهکار وین 7 رو تکرار کنه
  • بدیع الزمان A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    8 226
    لطفا انقد ابزار های جاسوسی دشمن رو تبلیغ نکنین
    • بی نام A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      112 2
      ویندوز و تبلیغ؟ شما از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟ اصلاً شما حالت خوبه؟ حتماً یه دکتر برو.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      129 6
      دوست عزیز کامپیوتری که الان دارید استفاده میکنید رو درسته از اصغر اقا خریدید ولی همه قطعاتش مال دشمنه اینترنتی که باهاش متصل میشید رو درسته از سر کوچتون خریدی ولی اساس اونم مال دشمن هست برق مصرفیتونم که خوب یقینن بابا برقی تولیدش نکرده اونم مال دشمن هست. اگر دوست دارید من بهتون چراغ پیسوزو ارسال نظراتتون توسط چاپار و استفاده از چادر برای زندگی رو پیشنهاد میکنم.
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      58 2
      ای متوهم
    • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      58 3
      خب تو ابزار جاسوسی بده تا اونو تبلیغ کنیم
    • بی نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      69 2
      بی زحمت شما هم با ابزار جاسوسی کامنت نذار
    • بی نام A1 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      46 1
      ناقلا تو از خودمونی ولی می خواستی منفی ها رو به رخ بکشی
    • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      37 0
      این بدیع الزمان همیشه باعث خنده من میشه، دمش گرم. همیشه از این جوک ها بگو.
    • بی نام A1 ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
      9 1
      مرده شورتو ببرن
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      1 0
      خخخخخ واقعا؟؟؟ پس شما بیا یه ویندوز طراحی کن ما نصب کنیم که ابزار جاسوسی تبلیغ نکنیم
    • بی نام RO ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
      0 0
      حالم ازت بهم خورد
  • بی نام US ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    20 2
    نگو نگو دلم رفت اين دل غافلم رفت
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    33 5
    خدا کنه بتونم کامپیوتر بخرم ، برام دعا کنین
    • ardalan IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
      5 0
      ان شا الله
    • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
      2 12
      خدا شفابده بچه چندسالته بابات برات نخریده شاید هنوز بچه ای ببخشید اگه بهت بر خورد ان شاالله یه اپلشو بخری{شتر درخواب بیند پنبه دانه....}
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    11 7
    فعلا که ویندوز استور یا همون فروشگاه اپلیکیشن ویندوز تحریمه
    • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      13 0
      روی ویندوز 8 تحریمه، اما روی ویندوز 10 این طور نیست. راستی آفیس برای ویندوز 10 هم امروز نسخه نهاییش منتشر شد.
    • مهراب A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
      5 0
      تحریم نیست. روی گوشی های ویندوزی براحتی در دسترسه
  • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    1 11
    اینکه در این مواقع نمیگین که از نرم افزارهای دشمن استفاده نکنید چون سرور انها در کشور دشمن و غاصب است تعجب میکنم و برخی را میگویید ولی برخی را نمیگویید. مثلا واتس اپ و لاین و وایبر ضربه بیشتر به اقتصاد مخابرات میزنند تا امنیت ملی و چند نفر فیلسوف و اقتصاددان پشت این نظر پراکنیهای شما برای تحریم برخی و عدم تحریم برخی دشمنان و نرم افزارها وجود دارد.
    • من EU ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      5 0
      اینها یک مشت بی سواد با مدرک هستند که هنوز معنی و مفهوم تولید داخلی را نمی دانند . امیدوارم این تحریم ها هر چه زود تر برداشته شود تا مایکروسافت تا اخرین سنت خسارات خود را از اینهایی که دارند از ویندوز مجانی استفاده می کنند را بگیرد . انوقت دیدن دارد قیافه کسانی که می افتند دنبال لینوکس و کلاس لینوکس رفتن افتادند . البته باز هم مشکل بزرگ تری در پیش رو دارند و انهم پردازش ابری است که مطمئن باشید 90 نرم افزار ها در اینده با سیستم ابری هستند . حالا سرعت افتضاح مخابرات را اضافه کنید به اصل تحریم پردازش ابری که حتما با محدودیت هم بعد از لغو همراه خواهد بود . خلاصه تا این بی سواد های بی ادب هستند ایران همین است که بود .
  • ardalan IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
    3 4
    بیل گیتس دمت گرم
  • من EU ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    6 1
    ابزار جاسوسی را یک نفر نساخته بلکه صد ها نفر در ساخت ان مشارکت داشته اند . مردم ما بسیار بی تربیت هستند . یک مردم تنبل که فقط بلدند مدح و ثنای دیگران را بکنند . البته دشمن ما هم بسیار سخت کوش و خلاق است . من هم دشمن دانا را ستایش می کنم . از قدیم گفتند دشمن دانا بلندت می کند/ بر زمینت می زند نادان دوست/ ارزو می کنم تا مردم ما هم مثل مردم سخت کوش کره ژاپن امریکا اروپا و... دست از این توهم بیگانه پرستی دست بردارند و روی پای خودشان بایستند . امیدوارم مردم ما ذهن خود را با کالاهای خارجی و ستایش ان فلج نکنند و به جای اینکه پس از تحریم تبدیل به مصرف کننده باشند کمی هم شعور ناقص خود را به کار ببندند و حتی با دشمن هم شده همکاری کنند و مثل ژاپن و کره کارهای بزرگی بکنند.
  • بی نام IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 0
    این مربع های زنده که داره حال گیری با سرعت اینترنت ما نمیخونه من هنو رو سون موندم