کشف جسد یکی از سرنشینان بالگرد مفقود شده در خلیج فارس

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ضمن اشاره به جستجوی سه تیم دریایی برای یافتن سرنشین‌های ناپدید شده در آب‌های خلیج فارس، گفت:جسد یکی از سرنشینان بالگرد مفقود شده در خلیج فارس کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و به نقل از روابط‌ عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، حسین درویشی با اشاره به خروج یک فروند بالگرد شرکت نفت از دید رادارها، افزود: این بالگرد به منظور حمل مصدوم از اسکله جلالی در ۸ مایلی سکوی نفتی ابوذر پرواز کرده بود که متاسفانه در ۲۰ مایلی بوشهر و در مسیر بیمارستان بوشهر، از رادارها خارج شد.

او گفت: سرنشین‌های این بالگرد دو خدمه، بیمار و همراه او بودند که هم اکنون سه تیم دریایی جمعیت هلال‌ احمر شهرستان‌های گناوه و بوشهر، متشکل از ۱۲ غواص به همراه نیروهای بسیج، سپاه و نیروی دریایی در حال جست‌وجو در منطقه برای یافتن سرنشینان هستند.

درویشی ضمن بیان اینکه تکه‌هایی از لاشه این بالگرد در ۱۵ مایلی سکوی نفتی ابوذر پیدا شده است، همچنین از پیدا شدن یکی از اجساد سرنشینان بالگرد مفقود شده در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

او در این باره توضیح داد: جسد یکی از سرنشینان بالگرد پیدا شده و روی شناور ناجی ۹ در آب های خلیج فارس در بوشهر تحویل داده شده است. همچنین جست‌وجوی سه تیم‌ عملیاتی از هلال‌احمر، شرکت نفت، سپاه و سازمان بنادر و کشتیرانی برای یافتن سه مفقود دیگر این بالگرد ادامه دارد.

 

 

232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    با سلام . لطفا اطلاع رسانی را صحیح انجام دهید. این گزارش واقعیت دارد انا جزییات آن صحیح نیست