زلاتکو کرانچار سرمربی الاهلی، همچنان به کار با ایرانی ها در الاهلی ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او فصل قبل مجتبی جباری و حسینی را به عنوان دو بازیکن ایرانی در اختیار داشت اما با جدایی سید جلال، دوباره یک بازیکن ایرانی را به تیمش برد. پژمان منتظری از ام صلال جدا شد و به الاهلی رفت تا در کنار این مربی و مجتبی در فصل جدید حضور داشته باشد. با کرانچار که این روزها در دوحه به سر می برد و تمرینات الاهلی را آغاز کرده، گفت و گویی داشتیم. او درباره خرید پژمان و همینطور کار با بازیکنان ایرانی توضیحاتی داد. 

آقای کرانچار پژمان منتظری با ام صلال تمام کرده بود ولی شما او را برای الاهلی خواستید. درباره جذب این بازیکن حرف می زنید؟

 ابتدا باید بگویم تمایل ما به حفظ سید جلال حسینی بود. من با باشگاه حرف زدم و گفتم او را می خواهم ولی خود سید جلال در ابتدای فصل قرارداد یک ساله با الاهلی بسته بود و به نظر می رسید از همان زمان علاقه ای نداشت برای سال دوم بماند. بعد از آن هم فضا با تغییرات مدیریتی به شکلی شد که دیگر سید جلال نماند. فضای داخلی باشگاه ما هم به شکلی بود که دوست داشتند از ام صلال یک بازیکن جذب کنند. با وجود اینکه سه بازیکن به من پیشنهاد شد، اصرار کردم که پژمان منتظری جذب تیم شود. باشگاه حتی کاپیتان تیم ملی تونس را که در بوندسلیگا بازی می کند به من پیشنهاد داد، ولی اصرار این بود که پژمان جذب تیم شود. من ترجیح دادم او را بیاورم چون بازی اش را قبلا دیده بودم. بازیکنان دیگر هم با کیفیت بودند ولی من به شخصه دوست داشتم پژمان را در تیم داشته باشم. از او شناخت زیادی داشتم، به ویژه اینکه فصل قبل هم در لیگ قطر بازی کرده بود.

 پس شما علاقمند بودید که سید جلال بماند؟

بله، سید جلال فصل قبل در مقطعی افت داشت اما در اواخر فصل دوباره همان سید جلال آماده شد. ولی جمع بندی هیات مدیره ما هم این بود که با سید جلال ادامه ندهیم. این بازیکن هم علاقمند نبود و در واقع هیچ راهی برای ادامه همکاری وجود نداشت. به همین دلیل خواسته من برآورده نشد ولی خیلی زود ما با پژمان مواجه شدیم که بازیکن بسیار توانمندی است. 

علاقه شما به ایرانی ها به چه دلیل است؟

این مسئله تنها به شناخت من مربوط می شود. من قبلا توانایی این بازیکنان را دیده ام و اطلاعات کافی را از بازی شان دارم. با شخصیت آنها هم آشنا هستم. پژمان منتظری بازیکنی است که در جام جهانی بازی کرده و کیفیت لازم را دارد. او فصل قبل حتی یک بازی ام صلال را هم از دست نداد و در تمام مسابقات برای تیمش به میدان رفت. این نشان از توانایی او دارد. اینها پارامترهایی بود که باعث شد من او را انتخاب کنم. 

سال گذشته از عملکرد بازیکنان ایرانی خود چقدر راضی بودید؟

من درباره بازیکن خاصی حرف نمی زنم ولی به طور کلی از عملکرد بازیکنانم رضایت داشتم. بهترین گلزن لیگ یعنی دیوکو در تیم ما بازی می کرد که البته از جمع ما جدا شد. یک بازیکن کنگویی داشتیم که البته در مقطعی مصدوم شد والان دوباره بازگشته است. جباری را هم که از قبل می شناختم. زمانی که او را برای سپاهان خواستم به خاطر عملکردش بود. در آن زمان خود مجتبی گفت نمی تواند در اصفهان بماند و از تیم جدا شد. 

تمرینات تیم را هم شروع کرده اید. چه برنامه هایی دارید؟

با توجه به ضوابط سازمان لیگ قطر ما تمرینات خود را از سر گرفتیم ولی تمرینات اصلی ما از اردوی اتریش آغاز می شود که اوایل ماه آگوست برگزار خواهد شد. 

 

 251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =