تسنیم نوشت:

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: بدون نظرخواهی از شورای امنیت و مجلس، نمی‌توان در مورد جمع‌بندی مذاکرات صحبت کرد.

صادق خرازی اظهار داشت: مفاد جمع‌بندی مذاکرات باید به کشور بیاید و هم شورای امنیت ملی آن را بررسی کرده و نظر دهد و هم مقام معظم رهبری باید موافقت کند. مطمئن هستم که شورای امنیت ملی و مقام معظم رهبری باید روی جمع‌بندی نهایی نظر دهند و بدون نظرخواهی از شورای امنیت و مجلس، نمی‌توان در مورد جمع‌بندی مذاکرات صحبت کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به زحمات وزیر امور خارجه تصریح کرد: آقای ظریف شخصیت بسیار مقاوم و خوبی است و تاکنون توانسته به خوبی مقاومت کند و با مقاومت خود تلاشی را برای کشور ثبت و ضبط کند؛ لذا باید منتظر ماند و دید که کارنامه‌ای که به کشور می‌آورند، چیست.

خرازی درباره سنگ اندازی‌های آمریکا در طول مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: این‌ها بازی سیاسی آمریکایی‌هاست و در بازی دیپلماسی همیشه این مانورها وجود دارد. اگر طرف مقابل بتواند مانور طرف را بخواند، جنگ ذهن‌هاست و در این جنگ اگر بتوان ذهن خوانی کرد، می‌تواند موفق باشد. مذاکره کنندگان ما ذهن طرف مقابل را خیلی خوب خواندند و دیدند که طرف می‌خواهد زیاده‌خواهی کند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 436004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =