ایرنا نوشت:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت، توافق موقت تا زمانی که ایران و 5+1 لازم بدانند معتبر خواهد بود و افزود پس از دستیابی به توافق نهایی، توافق نامه به پایتخت کشورهای مذاکره کننده برای بررسی های بیشتر برده خواهد شد.

جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی روز دوشنبه اظهار داشت، توافق موقت تنها تا زمانی که ایران و 5+1 لازم بدانند معتبر خواهد بود و اضافه کرد، بدلیل این که توافق بسیار نزدیک است تمام طرفین خواهان تمدید پارامتر های تعریف شده در برجام یا توافق موقت در زمان ادامه مذاکرات شده اند.

وی اظهار داشت پس از دستیابی به توافق، توافق نامه نهایی به پایتخت کشورهای مذاکره کننده برای بازبینی های بیشتر ارجاع داده خواهد شد و اضافه کرد، این بخش مهمی خواهد بود و پیش بینی می شود پیش از بررسی کاخ سفید این توافق از طرف وزارت خارجه آمریکا منتشر نخواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با مدت زمان تمدید مذاکرات اظهار داشت،پیشرفت های زیادی در جریان این مذاکرات به دست آمده و برخی از مسائل باقی مانده هم درمذاکرات جاری در دست کار برای حل و فصل می باشد.

سخنگوی کاخ سفید در مورد سنگ اندازی های بنیامین نتانیاهو در ارتباط با مذاکرات هسته ای ایران عنوان داشت، اظهارنظر های بسیاری همواره از متوجه این مذاکرات بوده است و این خود گواه مهم بودن این توافق نامه است وی اضافه کرد، ما در مورد اظهار نظر های توییتری مقامات دیگر کشور ها موضع گیری خواصی نخواهیم داشت زیرا توجه جان کری در حال حاضر تنها بر روی مذاکرات و گفتگوهای وین متمرکز است.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =