وزیر کشور در حالی از آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری جشن هسته ای خبر داد که ساعتی پیش قائم مقام وی گفته بود « بنا نداریم هیچ‌گونه جشن دولتی درباره انرژی هسته‌ای برگزار کنیم».

عبدالرضا رحماني فضلي از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری جشن هسته ای خبر داد و گفت: به همه استان ها و نیروی انتظامی اعلام کرده ایم در صورت توافق هسته ای شرایط مناسبی را برای حضور مردم مهیا کنند.

 به گزارش ايرنا، وزير کشور در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران افزود: اگر موضوع هسته ای ختم به خیر شود مردم به صورت خودجوش این موضوع را جشن می گیرند و ما آمادگی لازم را برای برگزاری این جشن داریم. به همه استان ها و نیروی انتظامی اعلام کرده ایم تا در صورت توافق هسته ای شرایط مناسبی را برای حضور مردم مهیا کنند. البته تاکنون چیزی با عنوان برگزاری جشن هسته ای به وزارت کشور ابلاغ نشده است.

ساعتي پيش سخنگو و قائم‌مقام وزیر کشور هم به ايسنا گفته بود: بنا نداریم هیچ‌گونه جشن دولتی درباره انرژی هسته‌ای برگزار کنیم و تاکنون هم هیچ درخواستی از دولت به وزارت کشور در این رابطه داده نشده است.

حسینعلی امیری، با بیان اینکه احزاب و تشکل‌های سیاسی هم تاکنون هیچ درخواستی در این‌باره به وزارت کشور نداده‌اند، اظهار کرد: بنابراین تجمعات فاقد مجوز با هر عنوانی خلاف قانون محسوب می‌شود و مشمول تجمعات غیرقانونی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره ارزیابی از فرمانداران کشور نیز گفت: همه فرمانداران حتی آنهایی که در دولت تدبیر و امید منصوب شده‌اند در حال ارزیابی هستند و توانمندی، قدرت مدیریت و هماهنگی و ضوابط مورد نیاز آنها در حال بررسی است. اگر فرمانداری این شرایط را دارا نباشد، حتماً جایگزینی برای او در نظر گرفته می‌شود.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: استاندار قم هم همانند استاندار فارس به دولت معرفی شده است و در اولین جلسه دولت این گزینه‌های پیشنهادی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

/27215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    9 1
    یک نفر به آقای امیری اطلاع بده اگر اتفاقات خوبی بیفتد ، نیاز به احزاب و تشکل ها نیست. خود مردم جشن خواهند گرفت. ایشان "دلواپس" نباشند.