رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: بعد از اینکه راهبردها مشخص و اعلام شد، اگر وظیفه باشد و احساس کنم که باید به صحنه بیایم، افتخار می‌کنم که خودم را به عنوان کاندیدای مجلس مطرح کنم.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان در گفت‌وگو با تسنیم به برنامه‌هایش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم اشاره کرد و گفت: بحث هنوز شخصی نیست، مسئله حضور مطرح است که ما توصیه‌مان همیشه به همه دوستان‌مان، تشکل‌ها و آحاد جامعه این بوده که باید برنامه‌ریزی کنیم، زیرا به یک حضور حماسی و جدی‌تری از سال 92 نیاز داریم که امیدواریم با فعالیت‌هایی که همه گروه‌ها شروع کرده‌اند در اسفندماه حماسه‌ای فراتر و بزرگتر از حماسه خرداد 92 را شاهد باشیم.
عارف همچنین درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم، تأکید کرد: بنده هم یک فرد هستم و ما هنوز وارد مصداق نشده‌ایم و همان طور که بارها به آن اشاره کرده‌ام، برای ورود به مصادیق زود است، زیرا احساس‌مان این است که هنگامی باید وارد مصداق شویم که راهبردها مشخص باشد تا وارد چالش‌ها و دعواها نشویم، انشاء‌الله بعد از اینکه راهبردها مشخص و اعلام شد، اگر وظیفه باشد و احساس کنم که باید به صحنه بیایم، افتخار می‌کنم که خودم را مطرح کنم.
کواکبیان: مجلس خانه تکانی می‌خواهد
دبیر کل حزب مردم سالاری گفت: اصلاح طلبان به دنبال مجلسی اصلاح طلب، توانمند، متخصص و پاکدست هستند که نمایندگان آن همچون شهید مدرس حرف دل مردم را بزنند.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در همایش "حمایت از فرزندان شجاع ملت تا رسیدن به توافق خوب" تنها راه پیشبرد کشور به سوی اصلاحات را اصلاح مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: باید در مجلس یک خانه تکانی انجام شود و اصولگرایان بعد از 12 سال مجلس را ترک کنند و جای خود را به اصلاح‌طلبان بدهند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =