دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که همه قدرت های بین المللی موافق توافق ایران و 1+5 هستند، گفت: مذاکرات با 1+5 به نتیجه رسیده است اما آمریکا نمی گذارد کار تمام شود.

محسن رضایی روز شنبه در پایان جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران درباره مذاکرات ایران و 1+5 و همچنین سنگ اندازی برخی طرف های غربی افزود: آمریکا راهی جز مذاکره با ایران ندارد و حمله نظامی یا تشدید تحریم ها به بن بست رسیده و حتی اوباما نیز به این موضوع اعتراف کرده است.(اینجا را ببینید).  

پیشنهاد سرلشگر فیروز آبادی برای برگزاری جشن هسته ای 

سرلشکر "سیدحسن فیروزآبادی" رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم بزرگداشت والده سردار "علیرضا افشار" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آمریکا بود که به مذاکره علاقه داشت و ایران هم برای اثبات اینکه اهل گفت‌وگو و تدبیر است، با جدیت در این مذاکرات شرکت و افراد خبره و مطلع خود را مامور این کار کرد.اینجا را ببینید.  

شیوه جدید خرید رای برای انتخابات

نماینده ملایر هشدار داد که در شهرستان متبوعش از هم اکنون برخی، برای خرید رای مردم در میان گونی‌های برنج کارت‌های اعتباری قرار داده و بین مردم منطقه توزیع می‌کنند.(اینجا را ببینید).

هاشمی به گاردین چه گفت؟

 برخي رسانه هاي داخلي با ترجمه بخش هايي از گفت و گوي آيت الله هاشمي رفسنجاني با روزنامه گاردين، به نقل از وي درباره «ممکن بودن ايجاد سفارت آمريکا در ايران» تيتر زده بودند. اما امروز روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام اقدام به انتشار متن کامل اين گفت و گو کرده و تاکيد کرده است که سخنان رئيس اين مجمع بر اساس سه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» بوده است. او در بخشي از اين مصاحبه گفته است: الان با خیلی از کارهای عربستان مخالف هستیم که یکی حمله به یمن است. الان دو ماه است که مردم بی‌دفاع یمن را هر روز بمباران می‌کنند. حساسیت‌شان را برای دفاع از فلسطینی‌ها از دست داده‌اند. اشکالات دیگری هم به آنها داریم. ولی من فکر می‌کنم که اگر ما مسایل خودمان را با عربستان حل کنیم، مثل گذشته بقیه هم حل می‌شود. الان در مذاکرات هسته‌ای هم اخلال می‌کنند. (اینجارا ببینید).

حسین مرعشی که اخیرا مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود، اظهارات جالبی درباره بازگشت احمدی‌نژاد به قدرت عنوان کرد.(اینجا را ببینید).  بررسی و تدوین سیاست‌های کلی محیط زیست، در دستور کار جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام قررار داشت که با حضور برخی وزرا و معاونین رئیس جمهور، 6 بند از این سیاست‌ها تصویب شد.(اینجا را ببینید).   

ظهر امروز فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام یک تیم تروریستی در جریان درگیری دیشب مرزبانی در شرق کشور خبر داد و گفت: متاسفانه ستوان‌دوم توحیدی در این درگیری به شهادت رسید.اینجا را ببینید.

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =