۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

تسنیم نوشت:

منابع عراقی از بمب گذاری و منفجر کردن یک طفل شیرخوار از سوی تروریست‌های داعش و اعدام مخالفان با عبور دادن لودر از سوی آنها و نحوه ورود تروریست های به داخل عراق از مرز ترکیه پرده برداشتند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه العراق الیوم، صادق الحسینی رئیس کمیته امنیتی در شورای استان دیالی اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی، تروریست های داعش یک طفل شیرخوار- که فرزند یک شهروندی بود که چند هفته قبل به بهانه مشارکت در قتل یکی از تروریست های داعش، اعدام شده بود - را در یکی از مراکز آموزشی در نزدیکی الشرقاط در شمال صلاح الدین برای آموزش دادن به تروریست ها خود استفاده کرده و آن را منفجر کرده است.

وی افزود: تروریست های داعش اقدام به بمب گذاری این طفل شیرخوار در برابر دیدگان دیگر تروریست ها کرده و سپس آن را منفجر کرده است.بمب گذاری این شیرخواره و انفجار ان با هدف آموزش دادن شیوه بمب گذاری خودروها از سوی داعش بوده است.
الحسینی تاکید کرد: داعش به اصول انسانی پایبند نیست و جرایم آن بی شمار است و منفجر کردن طفل شیرخوار بهترین گواه بر خطرناک بودند تکفر داعش بر آینده کشور است.جنایات داعش علیه توده های عراقی متوقف نشده است و تکفیری ها زن، افراد کهنسال و حتی کودکان خردسال را مستثنی نمی کند و این نشانه خط مشی خونین این گروهک در کشتار افراد بی گناه است.

اعدام با لودر

در همین حال یک منبع امنیتی در استان نینوا اعلام کرد: تروریست های داعش روز گذشته در تازه ترین شیوه خشن خود برای اعدام مخالفان، در منطقه باب الطوب در مرکز موصل 12 را با عبور لودر از روی این افراد اعدام کرد. اتهام این افراد همکاری با نیروهای امنیتی و جاسوسی و سرباز زدن از دستورات داعش بود.

نحوه ورود تروریست ها به عراق از ترکیه

از سوی دیگر یک منبع استخباراتی عراقی بیان کرد: تعداد زیادی از تروریست‌ها با صندوق های بزرگ که مارک تجاری مواد غذایی مانند چیپس یا چای دارند از مرزهای ترکیه وارد عراق می شوند. این صندوق ها به محض ورود به اراضی عراق باز می شوند و این افراد به مناطق خاصی اعزام می شوند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =