ایسنا نوشت:

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و یمن بوده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به همراهی همیشگی مردم ایران در حمایت از مظلومین جهان اعلام کرد: مردم در روز جهانی قدس به جهانیان اعلام می‌کنند که فلسطین و یمن فراموش نمی‌شوند و تا لحظه پیروزی این ملت‌ها از آنها حمایت می‌کنند.

ابوترابی فرد از تلاش بسیار زیاد مذاکره کنندگان ایرانی با نمایندگان 1+5 سخن گفت و افزود: ملت ایران با حضور پرشور خود پشتوانه گرمی برای تیم مذاکره کننده هستند و به معنای واقعی همدلی و همزبانی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: گروه مذاکره کننده نیز همدلی و همزبانی خود را با تلاش برای از بین نرفتن حقوق مردم ایران، نشان داده و می دهند.

ابوترابی‌فرد شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را نشانه همدلی و همزبانی جوامع اسلامی دانست و گفت: این شرکت گسترده سبب افزایش قدرت مردم مبارز فلسطین، یمن و دیگر مظلومین می شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تاثیر دیگر این راهپیمایی را لرزه اندازی بر جان آمریکا و اسراییل اعلام کرد و افزود: مردم با حضور خود به تمامی زورگویان جهان می‌گویند، ملت ایران مدافع حقوق ملت‌های مظلوم و متنفر از زورگویان و مستکبران جهانی هستند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =