ایسکا نوشت:

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز روزی است که مسلمانان برای اثبات حقانیت ملت فلسطین و حمایت از صدای مظلومیت آنها به صحنه آمدند و اقدامات جنایتکارانه دشمنان علیه این ملت مظلوم را محکوم می کنیم.

حمید میرزاده با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوزگفت : اکنون 60 سال است که با قساوت و جنایات رژیم صهیونیستی یک کشور قانونی را از صحنه جغرافیای سازمان ملل با توطئه آمریکا و انگلیس حذف شد و متاسفانه کشورهای اسلامی هم در برابر این اقدام سکوت کردند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امروز روزی است که مسلمانان برای اثبات حقانیت ملت فلسطین و حمایت از صدای مظلومیت آنها به صحنه آمدند و اقدامات جنایتکارانه دشمنان علیه این ملت مظلوم را محکوم می کنیم.

وی درباره ایستادگی تیم مذاکره کننده ایرانی در برابر زیاده خواهی های برخی کشورهای غربی در مذاکرات گفت: در حال حاضر بین کشورهای طرف مذاکره برای چانه زنی بیشتر اختلاف افتاده و برای امتیاز گرفتن بیشتر وارد مذاکره می‌شوند.

میرزاده با اشاره به مشخص بودن خطوط قرمز مذاکرات برای ایران تصریح کرد: با حفظ حقوق هسته ای تمایل داریم که با دنیا تعامل داشته باشیم و هر حرف و سخنی که مطرح کرده کاملا مشخص و شفاف است.

رییس دانشگاه آزاد به تاثیرات توافق احتمالی هسته ای در نقش ایران در تحولات منطقه به ویژه یمن و فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد: بسیاری از معادلات با وجود توافق هسته ای تغییر می‎کند و قطعا برای بار دیگر نقش برتر ایران در منطقه به اثبات می‌رسد و اکنون آنها هم به نقش برتر ایران در تحولات خاورمیانه رسیده اند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =