ایسنا نوشت:

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: امیدواریم حضور میلیونی راهپیمایان در روز قدس پیامی به طرف های غربی در مذاکرات هسته‌ای باشد تا با حسن نیت بیشتری مذاکرات را دنبال کنند.

محمدرضا عارف که در جمع راهپیمایان روز قدس حضور داشت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه تحلیل شما از روند فعلی مذاکرات ایران با 1+5 چیست، خاطر نشان کرد: ما به دنیای غرب اعتمادی نداشتیم و بر همین اساس لازم بود تا اعتمادسازی صورت گیرد و در مقابل آن‌ها هم در رابطه با فعالیت‌های هسته‌ای ما تردید داشتند لازم بود تا آن‌ها تردیدهایشان برطرف شود.

وی ادامه داد: روند فعلی قابل قبول بود و قابل پیش‌بینی بود که گام‌های آخر سخت‌تر باشد چرا که معمولا کارهای سخت را آخر سر می گذارند‌.

عارف با اظهار امیدواری از این که آخرین گام های مذاکرات ایران با 1+5 نیز به خوبی پیش برود، گفت: ما امیدواریم که فرزندان و همکاران و دوستان ما در تیم مذاکره کننده با شجاعت مذاکرات را دنبال کنند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در رابطه با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: روز قدس نشانه همبستگی ملت و تمام ملت‌های اسلامی با یکدیگر است.

وی ادامه داد: دنیا بداند با یک امت بزرگ و همدل روبرو است بنابراین باید به خواسته ها و استقلال آن‌ها احترام بگذارد تا به امید خداوند بتوانیم همه با هم در دنیای صلح و صفا زندگی کنیم.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =