حجت الاسلام والمسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: بدون شک بسیاری از مداحان طرفدار و مستمع زیادی دارند و هرگونه اظهارنظری می‌تواند تأثیرگذار باشد. مداح ما نباید در این میدان بر موج هجمه و تشویش اذهان عمومی سوار شود.

وی اشاره کرد: اصلاً قبول ندارم که برخی مغرضانه می‌گویند مداح را چه به سیاست؟! چرا که با رعایت ادب و شئونات اخلاقی، احترام متقابل و عدم تهمت و افترا به دیگران می‌توان روشنگری و بصیرت‌افزایی کرد. اینجــا را ببینید.

موشک های ایرانی کجا می رسد؟

موشن گرافیک حاضر به بررسی برخی از موشک های معروف ایرانی و مشخصات و برد مفید آن ها می پردازد.اینجــا را ببینید.

رییس جمهوری شامگاه چهارشنبه برای شرکت در اجلاس مشترک سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس، عازم روسیه شد. در مراسم بدرقه رسمی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه مهرآباد، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل و دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری حضور داشتند. اینجــا را ببینید.

رییس جمهوری برای شرکت در اجلاس مشترک سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس، چهارشنبه شب به وقت محلی وارد "اوفا" پایتخت جمهوری باشقیرستان روسیه شد. اینجــا را ببینید.

فواید توافق هسته ای چیست؟

محمد رضا خباز، معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرآنلاین از وضعیت پساتحریم گفت. وی در بخشی از گفت و گوی خود یکی از آثار مثبت مذاکرات را اینگونه بیان کرد: از آثار مثبت انجام توافق این است که، حربه از دست دشمن گرفته می شود و دیگر نمی توانند، بگویند ایران اهل مذاکره نیست. دنیا فهمید که ایران همواره به دنبال صلح و مذاکره بوده و اهل باج دادن و تن دادن به زیاده خواهی ها نمی باشد. اینجــا را ببینید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مسأله فلسطین و دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی(ره) یک تصمیم راهبردی بود.اینجــا را ببینید.

رییس جمهوری ظهر پنج شنبه به وقت محلی در دیدار با نارندرا مودی نخست وزیر هندوستان، بر توسعه روابط دو کشور و افزایش همکاری‌ها تاکید نمود. اینجــا را ببینید.

دعوت آیت الله جوادی آملی برای یک واجب

آیت الله جوادی آملی در پیامی شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه ای دینی دانست.ایشان در این پیام شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی هر مسلمانی دانست و برشرکت همگان در این روز تاکید کرد. اینجــا را ببینید.

خواهان تردد قانونی مردم افغانستان در ایرانیم

حسن روحانی روز پنج‌شنبه در حاشیه اجلاس مشترک همکاری شانگهای و گروه بریکس، در دیدار با رییس جمهور افغانستان با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و در کنار ملت و دولت افغانستان است،‌گفت: اراده ایران مبتنی بر همکاری‌های گسترده با کشور افغانستان می‌‌باشد. اینجــا را ببینید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =