خیلی اتفاقی وارد مغازه اش می شویم ؛یک مغازه کوچک و نقلی دریکی از بهترین محله های وین پر از مجله و روزنامه های از سراسر جهان ؛مشغول تماشای مجله ها می شویم و یکی دو سئوال هم به انگلیسی می پرسیم که یکدفعه می گوید:" فارسی صحبت کنید "

ایرانی است و 25 سال است که ساکن وین است کار فرهنگی می کند  جالب تر این که خیلی دقیق راجع به مذاکرات می داند پیش بینی اش هم جالب است:زودتر از دوشنبه توافق اعلام نمی شود !
دلیل اش را نمی گوید اما از هر دری با ما صحبت می کند از خانه ای که در شهرک غرب داشته تا حضور البرادعی در مغازه اش و پیش بینی که او برای البرادعی کرده "گفتم برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نشو ،مردم مصر تو را نمی شناسند و به تو رای نمی دهند "
از این می گوید که سیاستمداران اتریشی چندان در قید و بند تشریفات نیستند و حتی رییس جمهور خیلی عادی تردد می کند و مردم وین فقط در مدت زمان مذاکرات هسته ای است که رنگ پلیس و اسکورت به خود می بینند .
از دوستی اش با خبرنگاران ایرانی می گوید و جالب این که در آخر او هم عکسی از ما در مغازه اش می گیرد !

در خیابان های وین

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    7 0
    ایرانی ها هر جای دنیا باشن تو سیاست سرک می کشن
  • میثم A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    4 0
    ایشالا هرجا هست موفق باشه... ولیعر دقیقا کار فرهنگی ینی چی؟ خوب بگو دکه داره دیگه یا حد اقل یه عکسی بذار که اونهمه سیگار و ... توش نباشه...از فردا هرکی هر کار بکنه میگه فرهنگی
  • م A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    3 0
    کار فرهنگی....؟ اونم با سیگار فروشی عجب