العالم نوشت:

یکی از فرماندهان ارشد بسیج مردمی عراق، از کشته شدنِ یکی از شناخته‌شده ترین بمب سازان داعش و سه تن از همدستانش در عملیات شرق رمادی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "جبار المعموری" روز چهارشنبه اعلام کرد: یگانی از نیروهای ویژه، با پشتیبانی بسیج مردمی (الحشد الشعبی) در عملیاتی بی نظیر در حومه غربی منطقه الکرمه واقع در 53 کیلومتری شرق الرمادی، موفق شدند، "ابوعبیده القیروانی" که تروریستی تونسی است را با سه تن از همدستانش به هلاکت برسانند و کارگاه بمب و مین سازی آنان را منهدم کنند.
المعموری در گفت وگو با شبکه السومریه خاطر نشان کرد: المعموری، یکی از شاخص ترین بمب سازان داعش به شمار می رفت. او فرماندهی گروهکی را به عهده داشت که در ساخت انواع مواد منفجره و بمب گذاری خودرو و ساخت کمربندهای انفجاری و مین های کنار جاده ای تخصص داشت.
وی افزود: بسیج مردمی و نیروهای پلیس موفق شدند حلقه محاصره مرکز منطقه الکرمه را از همه سو تنگ کنند و همه راه های امدادرسانی به عناصر داعش در این منطقه را مسدود سازند.
گفتنی است که نیروهای بسیج مردمی از ساکنان دیالی، برای آزادسازی منطقه الکرمه از چنگ تروریست های داعش، به یاری نیروهای عراقی شتافته اند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 17
    آخرش نفهمیدیم این عراقی ها اونان که پای اعدام های داعش می شینن و کشتن بیگناه ها رو تماشا میکنن یا اینان، کلا با این همسایه های عجیب غریبی که داریم خوب موندیم
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    2 23
    به درک اسفل