نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر طی پیامی به مناسبت روز قدس و در لبیک به ندای امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب از سوی امت اسلامی، از عموم مسلمانان، امت روزه‌دار و به ویژه کارکنان و اعضاء معزز جمعیت هلال احمر برای حضور باشکوه و همیشگی در این روز بزرگ دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت روزه دار، مردم شریف ایران و کارکنان و اعضاء معزز جمعیت هلال احمر

ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و زمانی برای تمرین استقامت ، مقاومت ، ایجاد خلوص و بندگی است و با توجه به قبله اول مسلمین و ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان فلسطین تکمیل می گردد .

به راستی روز قدس از بدو وجود خود توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره ) نماد وحدت و مبارزه همیشگی با ظلم و ستم رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بوده و خواهد بود و امروز بیش از هر زمان دیگر این نقش و جایگاه که با تیزبینی و بصیرت امام ( ره ) پایه گذاری گردید ، ضرورتی انکارناپذیر و حیاتی برای جهان اسلام نه تنها در مبارزه با اسرائیل که برای مقابله با ظلم و جنایت گروه های تکفیری و همراهان آنان در منطقه گردیده است .

پیام ماه مبارک رمضان مبارزه با ظلم، استکبار و بی عدالتی است و مسلمانان در این روز وحدت و همراهی و همزبانی خود را در برابر جنایات رژیم صهیونیتی بار دیگر در برابر جهانیان به نمایش خواهند گذارد و نقشه های دشمنان را در طراحی برای به غفلت کشاندن نگاه ها به سرزمین های اشغالی و ادامه ظلم و جنایت بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع را نقش برآب خواهند کرد چرا که روز قدس روز تجلی وحدت ، دفاع از ملت مظلوم فلسطین ، عدالت خواهی و سربلندی جهان اسلام خواهد بود .

امروز و در شرایطی که با توطئه غاصبان و دشمنان اسلام ، رویکرد مبارزات حق طلبانه از اسلامی - صهیونیستی به اسلامی - اسلامی بدل گشته و به زعم توطئه گران توانسته اند حاشیه امنی را برای اسرائیل پدید آورند و در کشورهای مختلف از جمله یمن ، عراق ، لبنان و ... به اشغال گری و جنایت و ظلم می پردازند اما باید بدانند که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد ماند و مظلومیت مظلومان فلسطین ، آتش جهنمی را پدید خواهد اورد که نه تنها این رژیم که انشا ء الله پایه ها و داشته های گروه های افراطی و تکفیری را در منطقه که موجبات ظلم و جنایت بر علیه مردم مظلوم را فراهم نموده اند به زیر خواهد کشید .

به یقین در لبیک به ندای امام بزرگوار و همچنین رهبر معظم انقلاب که بارها فرمودند مهمترین مسئله جهان اسلام ، مسئله فلسطین است و با حضور همیشگی مردم عزیز ایران و به ویژه کارکنان و همکاران معزز جمعیت هلال احمر بار دیگر در این صحنه شرکت نموده و شاهد خواهیم بود که خواب توطئه گران تعبیر نگردیده و عاقبت ، حق بر باطل چیره خواهد شد و به تعبیر امام (ره) دست این غاصبان و پشتیبانان آنان قطع خواهد شد.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

۱۷/۴/۹۴

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =