هوای به شدت بارانی وین امروز مجالی برای گشت زنی هر چند کوتاه در خیابان ها نمی دهد ؛باران سیل آسا می بارد و با این وجود چادر خبرنگاران محکم و استوار و بدن چکه فطره ای آب سرجایش باقی است .

650 خبرنگار از 25 کشور دنیا آمار جالبی است که "هلن "مسئول امور مربوط به خبرنگاران می دهد اگرچه که نمی داند به تفکیک این آمار چه وضعیتی دارد؛ یعنی چند نفر ازرسانه های تصویری و تلویزیون چند نفر از رسانه های آنلاین و چند نفر از رسانه های پرینتی در وین حضور دارند .او تنها می گوید 650 نفر درسایت ثبت نام کرده اند که شامل بخش فنی یعنی صدابردارها و تصویربردارها هم می شود.
با یک حساب سرانگشتی حداقل 200 رسانه از 25 کشور دنیا اینجا حضور دارند و آنلاین مذاکرات را پوشش می دهد بازار گفتگو گرفتن از یکدیگر هم داغ است و حالا دیگر شاید خبرنگاری نیست که در تصویر یکی دو دوربین شکار نشده باشد.

اما منسجم ترین و البته سازماندهی شده ترین تیم رسانه ای را باید تیم رسانه ای روس دانست ،شاید بتوان گفت خبرنگاران روس بیشترین هماهنگی را با تیم مذاکره کننده شان دارند آن ها که اکثرا با تیم مذاکره کننده می آیند و می روند مرتبا  توسط اعضای تیم مذاکره کننده شان تروخشک می شوند .

جالب تر از همه این که روز سه شنبه در بحبوحه انتظار دیگر خبرنگاران برای حضور موگرینی و پوشش صحبت های او تیم رسانه ای روسیه به داخل هتل کوبرگ فراخوانده شدند تا صحبت های لاوروف را همزمان با موگرینی مخابره کنند.

 

چادر خبرنگاران

 

 

چادر خبرنگاران

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزاد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    7 1
    خدا قوت...
  • بی نام DE ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    17 1
    همه در انتظار تمام شدن تحریم ها هستند، حتی شرکتهای خارجی. این همه خبرگزاری ها هم تمرکزشان روی این ماجراست. همه اینها کمک می کند که طرف غربی زیر فشار افکار عمومی دنیا باشد و توافق کند.