ییس‌جمهور گفت: فرزندان شجاع و دلاور این سرزمین (تیم مذاکره کننده) به خوبی از عزت و حقوق مردم تا این لحظه دفاع کرده‌اند و تا پایان هم این کار را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در دیدار با اساتید دانشگاه و پزشکان با بیان این که امیدواریم در تمامی صحنه‌ها از جمله صحنه مذاکرات موفق باشیم گفت: تیم مذاکره کننده ما امروز از همه توان دانشگاهی خود استفاده می‌کنند و اگر این مذاکرات به سرانجام مطلوب برسد آن وقت شما خواهید دید که فرزندان دلاور شما در برابر قدرت‌های جهان چگونه سخن گفته‌اند.اینجا را ببینید.   

نظر ناطق نوری تند و کند خواندن گروه ها و افراد

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری طی سخنانی در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در حرم امام خمینی با تأکید بر اینکه خداوند تعهد نداده است همیشه اینگونه باقی بمانیم، اظهار داشت:وقتی گفته می شود «یدالله مع الجماعه» به معنای لطف، عنایت و کمک خداست. اما اگر ما دائما شعبه شعبه و دسته دسته، این جناح و آن جناح، تند و کُند، شویم، توقع داریم که عزیز بمانیم؟ باید بدانیم که خداوند با هیچ کس فامیلی ندارد.اینجا را ببینید.

در حاشیه برپایی نماز جماعت ظهر و عصر و مراسم سوگواری 19 رمضان در حسینیه امام خمینی(ره) تصویری از قرائت قرآن مقام معظم رهبری منتشر شد.

اینجا را ببینید.   

نظارت خبرگان رهبری چه حوزه هایی را شامل می شود؟

آیت الله دری نجف آبادی می‌گوید که بر اساس قانون وظایف اعضای مجلس خبرگان در قانون محدود است . وی گفت:در حقیقت ما باید در مورد آنچه انتصابات رهبری است وارد شویم که آیا این انتصابات طبق مقررات درست انجام شده یا خیر. البته منظور آن‌ انتصاب‌هایی است که مربوط به امور حکومتی می‌شود و نه آنهایی که مربوط به امور مرجعیتی است. خب درباره اینها را همواره خود مقام معظم رهبری نیز آمادگی دارند. مثل مسئول صداوسیما یا فرماندهان نظامی را که مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر منصوب می‌کنند.اینجا را ببینید.   

پاسخ هاشمی به گاردین درباره توافق هسته ای

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با روزنامه گاردین چاپ انگلیس گفت توافق درباره لغو تحریم های وضع شده علیه ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور «گام بزرگ» رو به جلویی بعد از چند دهه خصومت ازجانب آمریکاست.اینجا را ببینید.  

ما نباشیم قدر وحدت شناخته نمی شود

حسین مرعشی مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود و به بحث وحدت در اصلاح​‌طلبان برای انتخابات مجلس پرداخت.و در واکنش به انتقادات منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی نسبت به تشکیل کمیته راهبردی اظهار داشت: اساسا تا من و آقای منتجب نیا نباشیم قدر آدم های بزرگی که دنبال وحدت هستند شناخته نمی شود.اینجا را ببینید.

رییس جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (چهارشنبه) به منظور شرکت در اجلاس سران سازمان همکاریهای شانگهای و بریکس عازم روسیه می شود.اینجا را ببینید.

رئیس جمهور در آستانه برگزاری روز جهانی قدس گفت: ملت‌های مسلمان، به‌ویژه ملت ایران ندای مظلومیت یک ملت بزرگ را که ۶۶ سال از خانه و کاشانه خود آواره شده است، به گوش جهانیان می‌رسانند.اینجا را ببینید.


/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =