جدیدترین گمانه زنی ها از فدراسیون فوتبال این است که بزودی در پرونده شکایت پیکان از راه آهن ، باشگاه استقلال خوزستان به دسته پایین تر سقوط می کند!

داریوش سعیدی- خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون فوتبال بعد از بررسی دوباره پرونده شکایت پیکان از راه آهن به راهکاری جدید برای حل گره پیچیده این ماجرا فکر می کند. این بار آنها در پی این هستند تا به شکلی دیگر به حکم رسیدگی کنند. آنها که باید این پرونده را همان در حین لیگ و در زمان شکایت پیکان از راه آهن و ارائه اسناد در کمیته انضباطی ، برایش سرانجامی پیدا می کردند و چون خودشان هم در این اشتباه نقش داشتند ، ماجرا را به شکلی مدیریت می کردند تا به اینجا نکشد ، حالا با حکم شدید اللحن کمیته استیناف از یکسو و فشار دادستانی به عنوان مالک باشگاه راه آهن از سوی دیگر که می خواهد مانع از ضایع شدن سرمایه بیت المال شود ، به گره ای کور رسیده اند. انها حالا به راهکاری جدید فکر می کنند. اینکه از میان همه بازی های 3 بر صفر شده راه آهن ، تنها نتیجه بازی این تیم با پیکان را برگردانند که در زمان مقرر شکایت این باشگاه برایش انجام شده است. در این صورت البته اتفاق دیگری می افتد. اینکه راه اهن به طور مستقیم در لیگ می ماند و به عنوان سهمیه سوم لیگ ، پیکان جای استقلال صنعتی خوزستان را می گیرد و ، تیم اهوازی که مالکیتش به طور مشترک در اختیار دادستانی و بانک ملی است می افتد. 
اینکه در تهران تخلفی مشترک به دلیل سهل انگاری مسئول تی ام اس منیجر باشگاه راه آهن و فدراسیون فوتبال رخ داده ، سبب می شود تا سهمیه ای از شهر اهواز به دسته پایین تر سقوط کند ؛ مصداق ضرب المثل معروف :«گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری » است که رخ دادنش در فدراسیون علی کفاشیان اصلا هم عجیب نیست. اتفاقی که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ درباره اش می گوید:«به هر حال هر حکمی از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال صادر شود را ما انجام می دهیم. البته به نظر ما هم حکم اولیه صادر شده نقاط مبهمی دارد که باید دوباره بررسی شود. ما منتظر حکم نهایی و قطعی این پرونده هستیم.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =