خرید امتیاز لیگ برتری بهترین گزینه مس

با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر بازار گمانه‌زنی‌ها در باره خرید امتیاز لیگ برتری مجددا داغ شده است.

عرفان امیر خسروی / خبرآنلاین کرمان : با توجه به اتمام رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر بازار گمانه‌زنی‌ها در باره خرید امتیاز لیگ برتری مجددا داغ شد تا آن‌جا که محمودی محمودی‌نیا عضو و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه مس کرمان رسما اعلام کرد: «قطعا خرید امتیاز لیگ برتری اتفاق نخواهد افتاد و ما درصدد هستیم با برنامه ریزی مناسب بسترهای حضور یک نماینده از فوتبال کرمان به لیگ برتر را فراهم کنیم. در جلسه هیئت مدیره تلاش می کنیم تا بهترین تصمیم را هم در زمینه حضور سرمربی و هم بازیکنان خوب برای تیم فوتبال مس کرمان فراهم کنیم. برنامه ریزی حتی دو سه ساله برای حضور در لیگ برتر مناسب تر از خرید سهمیه است زیرا ما باید با قوای کامل که در جهت کمک به وضعیت فوتبال کرمان باشد در لیگ برتر حضور داشته باشیم. ظرف 10 روز آینده وضعیت باشگاه مس چه در راس مدیریت و چه بازیکنان و کادر فنی مشخص خواهد شد و تیمی مقتدر برای حضور در رقابت‌های دسته یک خواهیم بست.»

با توجه به سخنان این عضو هیئت مدیره می‌توان گفت تکلیف باشگاه مس تا حدودی روشن شده و این باشگاه باید تیمی را برای حضور مقتدرتر در فصل جدید لیگ دسته یک آماده کند. اما در این بین توجه به چند موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است:

اول-تیم مس کرمان در لیگ دسته یک علیرغم تمام مشکلات و حواشی عجیب و غریبی که با آن روبه‌رو شد حضور شایسته‌ای داشت و در بازی پایانی پلی‌آف در برابر استقلال صنعتی مغلوب شد و از صعود ناکام ماند. ولی این عدم صعود مس نباید باعث شود که شایستگی‌های این تیم نادیده گرفته شود.

دوم- باتوجه به اتفاقات اخیر که در لیگ برتر رخ داد و منجر به حذف راه‌آهن و حضود مجدد پیکان سقوط کرده در لیگ برتر شد بهتر است مدیران باشگاه مس کرمان و اعضا هیئت مدیره از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند و اجازه ندهند حقوق مس کرمان پایمال شود و پیگیری حقوقی مطالبات مس راهی مناسب برای به وجود آوردن زمینه‌ای جهت حضور در لیگ برتر است.

سوم-همجمه‌های صادق دورودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران علیه تیم مس کرمان نتوانست تمرکز تیم کرمانی را تحت تاثیر قرار دهد مگر در بازی با استقلال صنعتی خوزستان چرا که مسئولین ارشد فدراسیون فوتبال از جمله رئیس کمیته اخلاق به کمک دورودگر آمدند و با اظهارنظرهای بدون پشتوانه در حق مس ظلم کردند و دو بازی آخر این در بازی پلی‌آف شدیدا زیر بار این حرف‌وحدیث‌ها قرار داشت.

چهارم-مردم ایران کرمانی‌ها را به نجابت می‌شناسند و با توجه به اینکه لیگ دسته یک فوتبال کشور گرفتار لمپن‌هایی چون دورودگر است پس کرمانی‌های نجیب در این میدان جایی نخواهند داشت چرا که شایستگی صعود به لیگ برتر را هم از خود به نمایش گذاشته‌اند پس به جرئت می‌توان گفت مس هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی در لیگ برتر بهتر می‌تواند بدرخشد.

پنجم-استان کرمان وسیع‌ترین استان کشور است و قطعا حق مردم این سرزمین بزرگ است که در لیگ برتر فوتبال کشور نماینده‎‌ای داشته باشند. همچنین این استان ظرفیت و پتانسیل بالایی در رشته فوتبال دارد که اگر به آن‌ها بها داده شود قطعا فوتبالیست‌های خوبی تحویل فوتبال کشور می‌شود.

نهایتا تمام این موارد منطقی و محکمه پسند را ذکرکردم تا به این نتیجه برسم که حضور در لیگ برتر بهتر از عدم حضور است حالا این حضور می‌خواهد از طریق خرید امتیاز باشد یا از راه برگزاری بازی پلی‌آف با پیکان.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =