کارگردان فیلم رستاخیز گفت: بیش از 11 سال تولید این اثر فاخر زمان برده است و چون موضوع فیلم در مورد امام حسین (ع) و قیام عاشورا است سعی کرده ایم از بهترین امکانات، تجهیزات و بازیگران جهان اسلام و ... استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بندرعباس، احمدرضا درویش، کارگردان فیلم " رستاخیز" در دیدار با استاندار هرمزگان با تقدیر و تشکر از حمایت های متولیان و مدیران ارشد هرمزگان گفت: با حمایت های صورت گرفته، مطمئنا هرمزگان به عنوان یکی از استانهای نمونه در اکران این فیلم انتخاب خواهد شد.

وی اذعان کرد: اکران سراسری و همزمان فیلم " رستاخیز" در کشور سه روز قبل از عید فطر در اکثر سینماهای کشور آغاز خواهد شد و تا محرم ادامه می یابد.

کارگردان فیلم " رستاخیز" در خصوص آماده سازی و ساخت این اثر افزود: بیش از یازده سال تولید این اثر فاخر زمان برده است و چون موضوع فیلم در مورد امام حسین (ع) و قیام عاشورا است سعی کرده ایم از بهترین امکانات، تجهیزات و بازیگران جهان اسلام و ... استفاده شود.

احمدرضا درویش اضافه کرد: تمام هزینه های ساخت این فیلم از طریق ارادتمندان به ابا عبدا... الحسین در ایران و جهان اسلام تأمین شده است و در کنار آن نیز بخش های خصوصی و دولتی نیز از هیچ حمایتی دریغ نکرده اند.

وی اظهار داشت: این فیلم به تأیید مقام معظم رهبری و همچنین مرجعیت دینی و اسلامی قرار گرفته است و در ساخت آن از مستندات تاریخی مؤثق استفاده شده است.

کارگردان فیلم " رستاخیز " عنوان کرد: این فیلم در آغوش نظام جمهوری اسلامی ساخته شده است و به زبان های مختلف عربی، انگلیسی، فرانسوی نیز دوبله آن آماده شده است و اولین فیلم ایرانی خواهد بود که اثر بین المللی و جهانی خواهد داشت.

جاسم جادری نیز در نشست با کارگردان و عوامل فیلم سینمایی" رستاخیز" ضمن تقدیر و تشکر از احمد رضا درویش کارگردان فیلم فاخر " رستاخیز" ، عنوان کرد: ساخت این اثر مهم و ارزنده باعث فخر مباهات هنر ایران اسلامی درمنطقه و جهان خواهد شد.

وی افزود : به اذعان همگان، فیلم سینمایی" رستاخیز"، بهترین فیلمی است که در حوزه ائمه اطهار (س) و به ویژه قیام عاشورا با بهترین امکانات و تکنیک های روز سینمایی جهان ساخته شده است و یقینا باعث سرافرازی شیعیان در جهان خواهد شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: خدمت به اهل بیت و مأموریت در جهت ترویج و اشاعه این فرهنگ افتخاریست که نصیب هرکس نمی شود و حتی شما دست اندرکاران فیلم " رستاخیز" مورد نظر و عنایت حضرت امام حسین(ع) می باشید.

جادری در خصوص اکران فیلم رستاخیز در استان هرمزگان عنوان کرد: مردم ولایت مدار هرمزگان بدون تردید استقبال بسیار خوبی از این اثر فاخر خواهند کرد و تمام امکانات استان برای اکران مناسب و در شأن این فیلم بزرگ، بسیج خواهد شد.

شایان ذکر است؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این نشست بر حمایت از هنرمندانی که آثار فاخر با موضوع ائمه اطهار (س) و معصومین می سازند تأکید کرد و گفت: اکران فیلم " رستاخیز" باعث رونق سینماهای استان خواهد شد و مردم را با سینما آشتی خواهد داد.

علیرضا درویش نژاد افزود:هم اکنون یک باب سینما به لحاظ تجهیزات امکان نمایش این فیلم فاخر را دارد اما سعی خواهیم کرد با همکاری معاونت سینمایی دیگر سینماها و فضاهای مناسب اکران را به سیستم دیجیتال جهت اکران آماده نماییم .

وی از حمایت های بی دریغ استاندار هرمزگان از حوزه فرهنگ و هنر تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با دستور اکید استاندار، ستاد اکران در استان تشکیل خواهد شد و از همه ظرفیت ها به نحو احسن استفاده می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 434024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =