تاکید وزیر ارتباطات بر استفاده از مفاهیم قرآنی درشبکه ملی اطلاعات

همزمان با ایام گرامیداشت لیالی قدر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه قران بازدید کرد و براستفاداه از مفاهیم قرانی دربخشی از محتوای شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظی ، همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از بیست وسومین دوره نمایشگاه قران بازدید کرد.

دراین دیدار دکتر واعظی برنقش تببین مفاهیم قرآنی برای نسل جوان و استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی دراین زمینه تاکیدکردو افزود: دربخش تولید محتوا درعرصه ICT ،مفاهیم قرانی منبع غنی برای ایجاد محتوای اسلامی و دینی است.

وزیر ارتباطات با اشاره به تولید آثار فاخر قرآنی در بخش‌های مختلف گفت: بخش عمده‌ای از شبکه ملی اطلاعات را به محتوای دینی و قرآنی اختصاص خواهیم داد.

واعظی افزود: امیدواریم در شبکه ملی اطلاعات بخش عمده‌ای را برای محتوای دینی و به ویژه قرآنی تخصیص دهیم که هم در ایران و هم در سراسر جهان بتوانند از این محتوا به خوبی استفاده کنند.

​​​​وی با اشاره به آثار فاخر بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه در رابطه با محتوای فاخر که ارتباط مستقیم به قرآن، تفاسیر، ترجمه‌ها و قصص قرآن پیدا می‌کند کارهای خوبی انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: قطعاً برنامه‌ ویژه‌ای برای ایجاد محتوای قرآنی و دینی در شبکه ملی اطلاعات خواهیم داشت.

امسال بیست وسومین دوره نمایشگاه قرآن، از چهارشنبه 3 تیرماه آغاز شد وتا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 19 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه‌مندان به ساحت قرآن است.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =