بروجردی:با بیانات رهبری کسی نمی تواند توافق هسته ای را زیر سوال ببرد و با آن مخالفت کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طبیعتا با وجود فشاری که در طی این چند سال بر مردم وارد شده، انجام این توافق باعث شادی و شعف آنها خواهد شد و گام دیگری در جهت موفقیت های جمهوری اسلامی ایران برداشته خواهد شد.

علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرآنلاین به فضای مثبت کشور، بعد از انجام توافق هسته ای اشاره کرد و گفت: به دست آوردن تواق هسته ای برای ملت ایران و فضای سیاسی کشور می تواند جنبه های مثبت فراوانی داشته باشد. طبیعتا با وچود فشاری که در طی این چند سال بر مردم وارد شده، انجام این توافق باعث شادی و شعف آنها خواهد شد و گام دیگری در جهت موفقیت های جمهوری اسلامی ایران برداشته خواهد شد.  

وی در ادامه سخنان خود افزود: بیش از ده سال است ایران در عرصه بین المللی با آمریکا و هم پیمانان آن در حال مذاکره بوده است تا ما از حق مسلم خودمان در عرصه داشتن حق هسته ای محروم نشویم. ما در طول این سال های طولانی با رهنمود های مقام معظم رهبری با مقاومت و ایستادگی در مقابل زورخواهی های آمریکا موفق شدیم، این حق را بدست بیاوریم و آن را تثبیت کنیم. ما موفق شديم که با قدرت با آمریکا و کشور های 5+ 1 مذاکره بکنیم و بتوانیم این ظلم چندین ساله اعمال شده علیه کشور ایران و ملت مان را برطرف کنیم.  در نهایت توانستيم در یک چهارچوب بین المللی به فعالیت های خودمان ادامه بدهیم.

نماینده بروجرد در مجلس بیان کرد: در سالی که رهبری با عنوان "همدلی و همزبانی دولت و ملت" نام نهادند، این پیروزی در تقویت همدلی و همزبانی دولت با مسئولین کشور می تواند تاثیرگذار باشد و نشان می دهد بار دیگر دولت و مسئولین با اتحاد و انسجام می توانند حق خود را در عرصه بین المللی به دست بیاورند.

بروجردی در پایان گفت: بنده فکر نمی کنم با توجه به بیانات صریح مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته ای، با انجام توافق خوب کسی بتواند با آن به مخالفت بپردازد و آن را بخواهند زیر سوال ببرد.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =