تکرار قهرمانی فولاد دور از دسترس نیست

مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: با سیاست و ساختار خوب باشگاه و همچنین کادرفنی قوی‌ و یکدلی و همدلی‌ای که بین بازیکنان است، هدف ما در لیگ پانزدهم کسب بهترین نتایج است.

ساسان انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کیفیت اردوی این تیم در کردان کرج، اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و امکانات موجود در اردوی کردان کرج، فکر می‌کنم تمام شرایط برای یک اردوی خوب مهیا بود و به نظرم در این برهه زمانی، این اردو برای ما خیلی مفید بود و باعث شد بتوانیم یک گام به جلو برداریم.وی افزود: با تمریناتی که داشتیم، شرایط بدنی‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است. در این اردو یک بازی تدارکاتی با تیم پیمان تهران داشتیم و معمولا در اوایل تمرینات، بازی‌های دوستانه سبک انتخاب می‌شوند و به نظرم این بازی برای تیم ما نیاز بود. روز گذشته هم یک بازی با عقاب تهران داشتیم که شرایط این دیدار نسبت به بازی قبلی با توجه به سیاست کادرفنی، کمی بهتر بود. به هر حال هر چه بگذرد سطح بازی‌های دوستانه ما با انتخاب تیم‌های سطح بالاتر، افزایش می‌یابد و بازی‌های سخت‌تری خواهیم داشت تا شرایط بازی برای فصل پیش رو را پیدا کنیم.این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند از نظر فنی و اخلاقی بسیار خوب هستند. آن‌ها طی این مدت کم که به تیم اضافه شده‌اند، توانسته‌اند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند و قطعا به مرور زمان نیز از همه لحاظ می‌توانند به تیم کمک کنند و ما هم به آن‌ها کمک می‌کنیم تا در کنار هم فولادی قدرتمند داشته باشیم.

وی با بیان این‌که ما هر سال سعی می‌کنیم نسبت به فصل قبل بهتر باشیم، خاطرنشان‌کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل چند سال جوان‌تر شده است و اسکوچیچ نگاه خوبی به جوانان دارد. در هر صورت همین که میانگین سنی تیم ما پایین آمده است، آلارم مثبتی است و هر چه قدر تیم جوان‌تر باشد، با انگیزه‌تر هم است. البته نیاز است که در تیم با تجربه‌تر هم وجود داشته باشد و خدا را شکر شرایط تیم ما به صورتی است که هم از بازیکنان جوان و هم از بازیکنان با تجربه برخوردار است که تلفیق این دو می‌تواند کمک کند تا امسال همان تیمی باشیم که هواداران انتظار دارند.انصاری افزود: تنها هدف ما جلب رضایت هواداران است و ما می‌دانیم آن‌ها به فولاد دل بسته‌اند؛ آن‌ها با بردهای تیم ساعت‌ها و روزها خوشحالی می‌کنند و با باخت آن هم ناراحت می‌شوند و همین، حساسیت کار را بالا می‌برد تا به صورتی کار کنیم که هواداران می‌خواهند.وی درباره جدایی بازیکنان سربازی از جمله سروش رفیعی، احمد عبدالله‌زاده و بختیار رحمانی از فولاد، گفت: ما خیلی دوست داشتیم که این بازیکنان کنارمان باشند و به ما کمک کنند. این‌ها واقعا بازیکنان بزرگی هستند و برای هر تیمی می‌توانند وزنه باشند. هر تیمی آرزوی داشتن آن‌ها را دارد و من برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره ادامه همکاری با این تیم، عنوان کرد: من با فولاد قرارداد داشتم و خیلی هم خوشحالم که در این تیم ماندم. من هفت سال است که در فولادم و کارم را از پایه‌های فولاد آغاز کردم و خودم را به نوعی متعلق به این باشگاه می‌دانم و مدیون آن هستم. فولاد چیزهای بسیاری به من داده است و من تمام تلاشم را می‌کنم تا با کار بیشتر، در مقابل آن چه فولاد به من داده است، به آن کمک کنم.وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد امسال می‌تواند جایگاهی بهتر از فصل قبل و یا حتی قهرمانی دو فصل گذشته خود را تکرار کند؟ گفت: هیچ چیزی دور از دسترس نیست و قطعا هدف ما هم چیزی جز این نیست و همه تلاش‌مان را برای رسیدن به این مهم می‌کنیم. با سیاست و ساختار خوب باشگاه و همچنین کادرفنی قوی‌ای که تیم‌مان دارد و یکدلی و همدلی‌ای که بین بازیکنان است، هدف ما کسب بهترین نتایج است. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =