حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی: انس با قرآن کریم از ضروریات جامعه اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه قرآن کریم در جامعه اسلامی مهجوراست، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس با این کتاب آسمانی است.

به گزارش خبرآنلاین- البرز: به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، افزود: انس با قرآن کریم باید ابتدا در کانون خانواده‌ها شکل بگیرد.
وی اظهار داشت: والدین نقش اساسی درترویج فرهنگ قرآنی دارند که متاسفانه این نقش در خانواده ها مقداری ضعیف شده است.
مسعودی گفت: نباید تلاوت قرآن فقط به عزاداری های ختم شود بلکه این کتاب انسان ساز باید در تمام لحظات مانوس زندگی انسان ها شود.
وی بیان داشت: هر آنچه در امور زندگی و اجتماعی نیاز داریم درقرآن نهفته است و اگر با قرآن مانوس شویم همه نیازهای ما در همه موارد برطرف می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه قرآن وعترت دراین استان، گفت: برگزاری این گونه نمایشگاه ها می تواند گام موثری برای
تشویق و ترغیب فعالیت های موسسات قرآنی فرهنگی و دستگاه های متولی امور قرآنی باشد.
وی ادامه داد: موسسات فرهنگی و دستگاه ها با شرکت دراین گونه نمایشگاه ها می توانند استعدادهای نمایشگاهی را دراین حوزه شکوفا کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به فضای کوچک و امکانات محدود نمایشگاهی در استان البرز گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای استان این
فضای نمایشگاهی پاسخگوی نیاز البرزنیست.
وی افزود: استان البرز دارای ظرفیت بالایی در حوزه قرآنی است و بایستی فعالیت های قرآنی درآن به سمتی پیش رود تا البرز به یک استان قرآنی تبدیل شود.
چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرزدر محوطه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز دایر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =