وقتی عزت‌الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام و در واکنش به یک خبر نوشت که پسرم کارمند ساده یک اداره دولتی است، کاربران خبرآنلاین واکنش جالبی به او نشان دادند.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته، روزنامه آرمان خبر کوتاهی درباره شغل پسر عزتالله ضرغامی نوشت. خبری که ضرغامی با انتشار آن در صفحه اینستاگرام دربارهاش گفت پسرش کارمند ساده یک شرکت دولتی است و هر روز از نگرانی تعدیلش در شرکت با او سخن میگوید.

همین چند جمله باعث شد کاربران زیادی به آن واکنش نشان دهند. بینامی نوشت: «این ساده بودن کارمندی آقازاده همه ما را کشته است. نیازی نیست قسم بخورید دیگر.» 

بینام دیگری گفت:‌ «پسرشون شغل سادهای داره؟ ما همون شغل ساده رو نداریمدست ما رو هم بگیره ببره همونجا شاغل بشیم.» 

یک کاربر دیگر هم خطاب به ضرغامی گفت:‌ «خوش به حال تون پسرتون را چطوری تونستید کارمند دولت کنید ما که هر چه میدویم یک کار برای پسرمون پیدا نمیکنیم.» 

بینام دیگری هم گفت:‌ «به خدا منم میخوام کارمند معمولی دولت باشم ولی پارتی نداریم

سعید هم نوشت که پیدا کردن شغل دولتی آن هم به عنون کارمند ساده کار آدمای معمولی نیست جهت اطلاعتون عرض کردم اگه راضی نیستین من حاضرم جام رو با ایشون عوض کنم و از این وضعیت اسفناک نجاتشون بدم.

یکی دیگر از کاربران هم پرسیده بود که او با آزمون کارمند شدند یا سفارش و رانت و بینام دیگری هم سئوال کرده بوده چطور ما نمیتوانیم همان کارمند ساده باشیم؟

کاربرانی هم بودند که ناباوری خود را از خواندن این جملات ابراز کرده بودند. مثلا مجید نوشت که «برای من باورش خیلی سخته» و بینام دیگری گفت: «خدا رو شکر هر چی آقازاده تو این مملکت داریم همشون کارمند ساده یک اداره دولتی یا معلم هستند، مگس تو جیبشون پشتک میزنه و … اما»

یک نفر دیگر نوشت : «الکی ما هم باور کردیم» و یک نفر دیگر گفت: «مگه میشه، مگه داریم؟»

بینام دیگری گفت: «آخ آخ دلم کباب شد یک کارمند ساده در معرض تعدیل با ماهی ۸۰۰ تومن حقوق و چند سر عائله موضوع مناسب برای علیخانی  و ماه عسل جور شده بفرستید بره ماه عسل.»

بعضیها هم با اشاره به حرفهای کفاشیان درباره شغل پسرش اشارهای به آن ماجرا داشتند: «چقدر این حرفها آشناست دیگه عادت کردیم نمونهاش رییس یکی از فدراسیونها بود اون بنده خدا هم میگفت پسرش تو جیبش پشه پرورش میده اما مازراتی خریده.» 

کاظم هم گفت« «هزاران جوان داریم لیسانس فوق لیسانس بیکار تو خونه نشستهاند قدرت خرید لباس برای خودشون ندارند آن وقت آقایان به کارمندی ساده راضی نیستند ای خدا خودت کمک کن.» 

بینام دیگری هم نوشت:‌«میشه منم کارمند خیلی ساده یه جای دولتی بشم؟ آخه لیسانس مکانیک دارم تو پیک موتوری کار میکنم.»

 

اما مهدی نظر دیگری داشت. او نوشته:‌ «من اصلا به شخصه از آقای ضرغامی خوشم نمیاد اما به منظر من خبر بی ربطی رو توی روزنامه آرمان امروز درج کردند. چرا که هر کسی میتونه چنین سمتی توی همچین شرکتی داشته بشه. حالا اگر مثلا عنوان میشد که ایشون تحصیلات متناسب با جایگاه شغلیشون ندارند باز قابل توجیه بود.»

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    بی عرضگی خودتان را با خراب کردن دیگران توجیه نکنید توی این کشور کسی اهل کار باشد کار هست شما مشغول نظر دادن باشید زیاد به کار فکر نکنید
    • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
      96 8
      شما با توجه به ساعتی که نظر دادی 2 حالت داره یا خودتون هم بیکار تشریف دارین و یا مثل هزاران هزار کارمند دیگه ای که من هر روز میبینم تو ساعت کاری مشغول چرخیدن تو انواع سایت ها هستین،که در این مورد هم با توجه به نوع کار کردنتون مشخص میشه چطوری استخدام شدین
    • بی نام A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
      1 1
      با عرض پوزش بنده که این نظر را دادم متولد سال 61 هستم بنده کارم را با کارگری شروع کردم بعد درسم را خواندم الان مدیر مالی یک شرکت تولیدی هستم موفق باشید
  • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    11 36
    مردم کلا به حرف مفت زدن عادت کردن. هر کی هر چی می خواد می گه اسمشم میذارن آزادی بیان آدمی که مستدل حرف نمی زنه اصلا نباید حرف بزنه
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    5 24
    واقعا اين موضوع چه ربطي به شخص آقاي ضرغامي دارد در بهترين حالت باز كارمند است نه دلال و واسطه گر شركت هاي بازرگاني و نفتي اينكه ما از يك نفر خوشمان نمي ايد يك بحث است اينكه به هر ترتيبي مي خواهيم به او ايراد بگيريم يك بحث ديگري است.
  • کارمند رایتل A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    43 0
    اقای ضرغامی شما راست میگی فقط میشه بگید اقای ابراهیم ضرغامی مشاور شرکت رایتل چه نسبتی با شما دارن سالی که ایشون استخدام شد رو به خوبی به خاطر دارم اینقدر کم سن و سال بود که خجالت میکشید حرف بزنه راننده و اتاق شخصی و .... بماند
  • بی نام EU ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    33 1
    آقای ضرغامی نگفتید شغل دومشون کارمندیه یا شغل اولشون
  • آرش IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    8 45
    نفس آقای ضرغامی و پسرش و همه مسئولین و آقازاده های ساده زیست و پاک گرم. اگر همه آقازاده ها مثل پسر ضرغامی بودند، فقر و بیکاری و فاصله طبقاتی در جامعه ما کمتر بود.
  • حامد IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    3 0
    خب اینقدر پارتی بازی زیاد شده و به همین دلیل ضرغامی فکر می کنه چون پسرش فقط یه کارمنده پس این نشون میده چه آدم خوبیه مثل این می مونه که اگه یه نفر بگه من فقط یک میلیون اختلاص کردم البته فقط مثال زدم که روشن بشید