جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه: نظام ولایی جز با حمایت مردم اقتدار و دوام نمی‌یابد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: امتی همانند نظام اسلامی ایران که متصل به ولایت فقیه باشد هیچ‌گاه و در مقابل هیچ دشمنی با شکست روبه‌رو نمی‌شود.

به گزارش ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اظهار کرد: یکی از محورهای بصیرت‌افزایی در جامعه امروزی توجه به راه و روش زندگی حضرت علی (ع) است که خوشبختانه مردم ایران اسلامی امروزه به برکت وجود ولایت فقیه در یک نظام اسلامی و با حاکمیت دینی زندگی می‌کنند.

وی با بیان این‌که «انقلاب اسلامی ایران در طی این سال‌ها توطئه‌های استکبار را خنثی کرده است» گفت: مسئولان و مدیران نظام باید بدانند مسئله‌ای که سبب سربلندی نظام بوده است حرکت زیر پرچم ولایت فقیه بوده است.

وی خاطرنشان کرد : همان‌طور که در قرآن‌کریم اشاره شده است، نظام ولایی جز با حمایت مردم اقتدار و دوام نمی‌یابد و خوشبختانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این نظام را به خوبی در مسیر پیشرفت اداره کرده و یک نظام قدرتمند برپایه حمایت مردم در ایران اسلامی به‌وجود آمده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به یک جمع‌بندی کلی رسیده‌اند که امت بدون امام و رهبری خطری ندارد و نیز امام بدون امت اقتدار ندارد و همچنین این موضوع را درک کرده‌اند که یک امت با رهبر و ولی خود پیوسته باشند قطعاً شکست نمی‌خورند و نظام اسلامی ایران بر پایه این اساس 37 سال است که با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی اظهار کرد: امتی که با ولایت فقیه متصل باشد هیچ‌گاه شکست نمی‌خورد و پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده است که قطعاً به دلیل وجود ولایت فقیه این انقلاب رونق و پیشرفت کرده و دشمن نیز این موضوع را خوبی درک می‌کند و درصدد از بین بردن این پیوند است.

وی تصریح کرد : برجسته‌ترین مصداق پاسداری برقراری بیش از پیش پیوند امت با رهبر معظم انقلاب است؛ چراکه باید قدردان نعمت ولایت فقیه و رهبری اسلامی در جامعه باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این‌که «نبود ولایت فقیه در سایر کشورهای منطقه که هم‌اکنون با مشکل مواجه هستند به خوبی قابل مشاهده است»، افزود: قرآن در مورد این‌که چرا باید امت اسلامی ولایت‌محور باشد سخنان بسیاری به میان آورده است که با توجه به آیه‌های قرآن‌کریم تمامی مسیرهای عبور از گردنه‌های خطرناک و یگانه راه حیات جامعه اسلامی پیروی و حمایت از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران یک سیاست‌گذار بیشتر ندارد و آن هم مقام معظم رهبری است که باید تمامی مدیران و مسئولان در حوزه‌های مختلف کشوری باید این سیاست‌ها را به نحواحسن اجرا کرده و به معنای دقیق همدلی و همزبانی را که در پیوند با ولایت فقیه منشأ انسجام و وحدت است به طور ویژه توجه داشته باشند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: تدابیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تجلی آیات الهی در جامعه است و ما نباید در روز قیامت جزو افرادی باشیم که شعار یا علی سر دادیم ولی با علی نبودیم و باید بتوانیم حمایت از ولی‌فقیه را به طور عملی اثبات کنیم.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین نجات‌ فیاضی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل معارفه واز تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین حسن کاملی‌فرد تقدیر شد.

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =