بعد از گذشت 32 سال، پیکر مطهر شهید علی‌بمانی در قزوین تشییع می‌شود

بعد از گذشت 32 سال، پیکر مطهر شهید محمد علی‌بمانی، همزمان با سالروز شهادت امام علی(ع)، ساعت 11 صبح چهارشنبه، 17 تیر ماه سال جاری در قزوین تشییع و تدفین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان قزوین غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایثار واحد قزوین، با اعلام این خبر افزود: مسیر تشییع این شهید بزرگوار از بقعه چهار انبیاء(ع) به سمت گلزار شهدای قزوین خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهید محمد علی‌بمانی، سوم شهریور سال۱۳۲۹در شهر قزوین به دنیا آمد، گفت: این شهید گرانقدر تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، کارگر کارخانه بود، ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد.
حقایق‌پور افزود: این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، هفتم اسفند ۱۳۶۲در جزیره مجنون عراق، عملیات خیبر به شهادت رسید و اثری از پیکرش به دست نیامد.
وی گفت: پیکر مطهر شهید محمد علی‌‌بمانی بعد از گذشت 32 سال، در بین شهدای تازه تفحص شده، شناسایی شد و پیکرش ساعت 11 صبح چهارشنبه، 17 تیر ماه سال جاری مصادف با بیست و یکم ماه مبارک رمضان در قزوین تشییع و در گلزار شهدا، به خاک سپرده خواهد شد.
حقایق‌پور افزود: این شهید بزرگوار در زمان شهادت صاحب دو دختر به نام‌های سمیه و ندا می‌باشد که یکی 7 ماهه و دیگری 2 ساله بودند.
وی گفت: مراسم یادبود شهید محمد علی‌بمانی، بعداز ظهر همان روز از ساعت 18 تا 19:30 و مراسم صباح مزار صبح روز پنج‌شنبه هجدهم تیر ماه 94 از ساعت 8 تا 9:30 در مسجد شیشه‌گرها واقع در چهار راه نظام وفا برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =