۰ نفر
۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت:

مرسدس بنز برای نخستین‌بار طی 16 سال گذشته از فولکس‌واگن پیشی گرفت و پرفروش‌ترین برند وارداتی در ژاپن نام گرفت. این مساله نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای خودروهای لوکس در این کشور است.

انجمن واردکنندگان خودروی ژاپن اعلام کرد از ابتدای سال جاری تا ماه ژوئن فروش مرسدس 19 درصد افزایش یافته و به 32 هزار و 680 دستگاه رسیده است. در این مدت فروش فولکس‌واگن که از سال 2000 تاکنون پرفروش‌ترین برند وارداتی در ژاپن بود، 17 درصد کاهش یافته و به 29 هزار و 666 دستگاه رسیده است.

درپی دو برابر شدن ارزش شاخص میانگین نیکی 225 از سال 2013 تاکنون، تقاضا برای خودروهای لوکس در ژاپن افزایش یافته است. فروش مرسدس در شرایطی افزایش یافته است که بازار خودرو ژاپن به طور کلی دچار ضعف شده است. به طوری که مجموع فروش خودروهای استاندارد و خودروهای مینی در نیمه نخست امسال 11 درصد کاهش یافته است.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =