مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموزش صفحه‌آرایی توسط نرم افزار(Adobe indesign)برای فعالین رسانه‌ای استان خبر داد.

فریدون معتمدیان در گفت و گو با خبرگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این دوره آموزشی با توجه به نیاز استان در این بخش و لزوم آشنایی صفحه آرایان با شیوه های نوین صفحه آرایی، از سوی خانه مطبوعات استان و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به ثبت نام چندی پیش از علاقمندان شرکت در این دوره ها، گفت: با توجه به افزایش ظرفیت دوره ها، فرصت مجدد یک روزه‌ای فراهم شده تا علاقمندان جهت حضور در این دوره آموزشی ثبت نام کنند.

معتمدیان گفت: علاقمندان جهت حضور در این دوره آموزشی می توانند روز یکشنبه(21 تیر) از ساعت 9 تا 12 به خانه مطبوعات استان واقع در مجتمع شهید آوینی مراجعه کنند.

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کرمانشاه مدارک لازم جهت ثبت نام را واریز مبلغ 75 هزار تومان به حساب خانه مطبوعات استان نزد بانک سپه شعبه شریعتی به شماره حساب 211181 و ارائه فیش آن، یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه عنوان کرد.

وی ادامه داد: این دوره آموزشی از اول مرداد آغاز و در پایان به افرادی که در آزمون مربوطه نمره لازم را کسب کنند، گواهینامه معتبر ارائه می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =