در آستانه توافق احتمالی ایران و 1+5 ، جریان موسوم به دلواپس در جلسات خود، طراحی جدیدی برای صف آرایی تبلیغاتی کرده است. ضرب الاجل مذاکرات،سه شنبه 16 تیر به پایان می رسد.

یکی از سایت های خبری در گزارشی با اشاره به اقدام های احتمالی منتقدان دولت بعد از توافق هسته ای نوشت:در جلسات این جریان، برای هر سه فرض پیش رو در مذاکرات، سناریوهایی طراحی شده است که مبنای هر سه سناریو ، تخریب تیم مذاکرات و دولت است ، نه بررسی ماهوی وقایع پیش روی مذاکرات.اینجا را ببینید.

تحلیل شخصیت روحانی از نگاه غرویان

حجت الاسلام محسن غرویان درباره شخصیت رئیس جمهور گفت:آقای روحانی یک شخصیت روحانی و حوزوی است ، ایشان در فیضیه درس خوانده است . بنده از قبل هم ایشان را می شناختم. روحیه ایشان روحیه نرمی است و روحیه خدمت ، تکریم ، احترام و رفاه مردم را دارد . می گوید مردم خوب زندگی کنند و حکومت باید این زمینه ها را برای مردم فراهم کند . ایشان به مسائل دینی هم در حد متعارف توجه دارد و می گوید دین را بر مردم سخت نکنیم.  اینجا را ببینید.

پیشنهاد یک اصلاح طلب برای اصولگرایان

مرعشی عضو حزب کارگزاران می گوید:ما از حضور اقای ناطق استقبال می کنیم. نه اینکه بخواهیم ناطق را به لیست اصلاح طلبان بیاوریم. چون در این صورت او از پایگاه خودش جدا شده و این به نفع ایشان و کشور نیست. آقای ناطق رقیب نیرومندی برای ما می تواند باشد. توصیه ما این است که اصولگراها بامحوریت شخصیت هایی مثل ناطق و لاریجانی و بقیه بزرگانی که در میانشان وجود دارد متحد شوند و با لیست واحدی به صحنه بیایند.اینجا را ببینید.

غلامعلی جعفرزاده ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی درباره تاسیس حزب یکتا گفت:من به بعضی از افرادی که می‌خواهند در حزب یکتا عضو شوند توصیه می‌کنم که باتامل و صبر عضو این حزب شوند زیرا برخی از افراد حزب یکتا هنوز پرونده‌های مالی و تخلفات مالی دارند که باید بررسی شوند و در دست رسیدگی است.اینجا را ببینید.

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران با صدور حکمی محمدرضا تخشید را به ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه منصوب کرد.تخشید استاد روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران است که در دوران ریاست فرجی‌دانا بر دانشگاه تهران نیز ریاست این دانشکده را بر عهده داشته است.اینجا را ببینید.

بسیاری از فرماندهان امروز سپاه و ارتش در دوران دفاع مقدس وارد لباس نظامی شدند.تصاویر را اینجا ببینید.   


درخواست حاج قاسم سلیمانی از پدر «حسین چریک»

حاج محمد منگلی پدر شهید حسین منگلی می‌گوید پسرش در چندین عملیات هم‌رکاب سردار سلیمانی بوده است و سردار در دو سفری که به شهربابک داشته است درخواست کرده است زندگی‌نامه این شهید را نوشته و در اختیار همه قرار دهند.اینجا را ببینید.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =