شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: راهپیمایی روزقدس در سراسر کشور ، جمعه این هفته 19 تیر مطابق با 23 رمضان المبارک و در تهران نیز از ساعت 10:30 صبح برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاين، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در آستانه آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان که بنا به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) ، روز جهانی قدس نام گرفته است و یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام و وحدت جهان اسلام و «امت بزرگ رسول الله است ملت مؤمن و روزه‌دار ایران اسلامی با پشت‌سر گذاشتن ایام و لیالی قدر و با تضرع، دعا و انابه به درگاه ایزد متعال و رب بی‌نیاز ، آماده خلق حماسه سیاسی دیگری در عرصه ملی و بین‌المللی می‌شود تا صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد زده و داد مظلوم را از ظالمین رژیم اشغالگر و سفاک قدس مطالبه کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن دعوت از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از عموم مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی، از عموم گروه‌ها، اقشار، اصناف مختلف مردمی، تشکل‌ها، احزاب، گروه‌ها، جناح‌ها و دسته‌های مختلف سیاسی اجتماعی وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و آزادی قدس شریف می‌خواهد تا بار دیگر با خلق حماسه‌ای عظیم و در خور شکوه و مجد و عظمت ایران و ایرانی با حضور حماسی، مثال‌زدنی و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس که در بیش از 770 شهر سراسر کشور به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود سیلی محکمی به نظام استکبار و سلطه جهانی زده و با آرمان مقدس آزادی قدس شریف، تجدید میثاق نمایند.

این راهپیمایی در سراسر کشور ، جمعه این هفته 19 تیر مطابق با 23 رمضان المبارک و در تهران نیز از ساعت «10:30 صبح » ازتمامی مسیرهای نُه‌گانه زیر به سمت میعادگاه نماز جمعه (دانشگاه تهران) با حضور امت قدرشناس و همیشه در صحنه ،برگزار خواهد شد.

مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران به شرح زیر است:

- مسیر شماره 1: مسجد امام حسین (علیه‌السلام)، میدان امام حسین، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 2: مسجد جامع ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خیابان قزوین، خیابان کارگر، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 3: مسجد دارالسلام، میدان منیریه، خیابان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 4 : مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان آزادی، تقاطع خیابان بهبودی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام)، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 6 : مسجدالمهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشریف)، خیابان ستارخان، میدان توحید، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 7: مسجدالجواد(علیه‌السلام)، میدان هفتم‌تیر، خیابان کریم‌خان، میدان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، بلوار کشاورز، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 8 : مسجد امام جعفر صادق(علیه‌السلام)، فلکه اول صادقیه، خیابان ستارخان، خیابان توحید، خیابان آزادی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

- مسیر شماره 9 : مسجد حضرت امیر(علیه‌السلام)، خیابان کارگر شمالی، میدان انقلاب، دانشگاه تهران.

 

 

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =