مجمع گندمکاران  خبره  استان سمنان انتخاب شدند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از انتخاب و معرفی مجمع گندمکاران خبره استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین حسین اصغری گفت: با هدف استفاده از قابلیت های تولیدکنندگان برتر گندم در سطح کشور و انتقال تجربیات موفق این تولیدکنندگان به سایر بهره برداران ،تشکیل مجمع گندمکاران خبره استان از پایان سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفت .


وی افزود:براین اساس انتخابات خبرگان شهرستانی بر مبنای فاکتور های عملکردی (حداقل 6 تن در هکتار) بین گندمکاران صورت گرفت و نمایندگان منتخب شهرستان ها درجلسه انتخاب مجمع استانی شرکت کردند .


اصغری بیان کرد: منتخبین استانی باید ضمن حضور در جلسات ویژه گندم در سطح کشور ، با انعکاس عملکردتولیدکنندگان استان وسایرمباحث مرتبط همچنین تعامل مطلوب بامدیریت جهادکشاورزی شهرستان ها در انجام فعالیت های ترویجی والگویی با هدف استفاده بهینه از منابع آب و خاک برای افزایش تولید در واحد سطح اقدام نمایند.


یادآوری می شود:با حضور منتخبین شهرستانها در جلسه استانی و اعلان داوطلبی برای عضویت در مجمع گندمکاران خبره استان و رای گیری انجام شده ، آقایان محمد حسین خنکال از شاهرود ،کاظم شادلو از گرمسار و جوادندیمی از میامی به عنوان اعضاء اصلی و آقایان سید حسین مطیعی طباطبائی و دانیال افتخاری نیز به عنوان اعضاء علی البدل مجمع گندمکاران خبره استان معرفی شدند که با نظر اعضا اقای محمد حسین خنکال به عنوان رئیس مجمع گندمکاران استان معرفی شد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =