مسئولان حمایت نکردند، قصد فروش امتیاز باشگاه فولاد یزد را به بابلی ها داریم

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد یزد گفت: تیم فوتبال فولاد یزد که در لیگ آزادگان کشور حضور دارد به شرکت خانه به خانه شهر بابل در استان مازندران واگذار می شود.

به گزارش ایرنا، علی نافعی یزدی در اینباره افزود: صحبت های اولیه این واگذاری با مسوولان شرکت خانه به خانه بابل صورت گرفته است و بر اساس توافق بعمل آمده امروز نیز برای تصمیم نهایی در خصوص قیمت تیم نیز جلسه ای در یزد برگزار می شود.

وی بدون اشاره به مبلغ واگذاری تیم فوتبال فولاد یزد به شرکت خانه به خانه بابل اظهار کرد: مبلغ واگذاری در جلسه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

نافعی خاطرنشان کرد: حدود دو ماه برای اینکه مسوولان ارشد استان یزد به طرح های پیشنهادی ما برای حمایت و ماندگاری تیم پاسخ دهند صبر کردیم، متاسفانه علیرغم قول هایی که داده بودند هیچکدام اجرایی نشد و لذا مجبور شدیم تا نسبت به واگذاری تیم اقدام کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه فولاد یزد همچنین از عدم حمایت و همراهی مسوولان اجرایی، ورزشی، اصحاب رسانه و هواداران انتقاد کرد.

نافعی ادامه داد: وقتی هیچ کسی دلش برای تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ آزادگان نمی سوزد ما مجبور به حفظ آن نیستیم.

وی افزود: تیمداری در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در فصل جاری بخاطر 20 تیمی شدن قطعا به افزون بر 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز داشت.

این مسوول تاکید کرد: شرکت فولاد یزد بخاطر شرایط خاص اقتصادی خود به تنهایی نمی توانست این مبلغ را تامین کند.

نافعی یادآور شد: متاسفانه عدم حمایت از ورزش فوتبال و تیمداری در لیگ آزادگان در یزد خیلی جدی است و گریبان دیگر تیم ها را نیز خواهد گرفت.

تیم فولاد یزد سال گذشته در گروه ب لیگ آزادگان در دقیقه 90 ماندنی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =