برپایی نمایشگاه خوشنویسی «شاخه طوبی» در تالش

نمایشگاه خوشنویسی «شاخه طوبی» به مناسبت ماه مبارک رمضان در تالش دایر است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بهرام خوشحال رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در این ارتباط گفت: این نمایشگاه شامل 25 اثر نفیس از آثار نرگس میرزایی از هنرمندان خوشنویس انجمن خوشنویسان تالش است که تا روز پنجشنبه 25 تیر در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری معراج این اداره دایر خواهد بود.
وی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش به منظور گرامیداشت ماه مبارک رمضان برنامه های متعدد و متنوعی از جمله برگزاری مراسم ختم قرآن با عنوان «سی روز، سی جزء قرآن کریم»، نمایشگاه های هنری، مسابقه مفاهیم قرآنی، مسابقه قرآن بخوان و جایزه بگیر، محافل انس با قرآن در 4 مسجد شهرستان و... را در دست اجرا دارد که نمایشگاه مذکور از جمله این برنامه هاست.
نرگس میرزایی متولد سال 1354 است و خوشنویسی را از سال 1373 زیر نظر اساتید خوشنویسی یوسف بابایی (نستعلیق و نستعلیق شکسته)، احمد قربانی (ثلث) و فوق ممتاز نستعلیق خلیل حبیب زاده فرا گرفت.
وی در نمایشگاه های گروهی خوشنویسان شرکت و همچنین نمایشگاه های متعدد انفرادی را برپا کرده است.
این بانوی هنرمند تالشی که هم اکنون در حال کتابت قرآن کریم است، از ابتدای سال جاری سه نمایشگاه خوشنویسی را به مناسبت های مختلف در این شهرستان برگزار کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =