هزارشب آسمانی را با شهاب حسینی، افشین یداللهی، ابوالفضل جلیلی و … بگذارنید

فرهنگسرای ارسباران از ۱۴ تا ۱۸ تیر سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «هزار شب آسمانی» برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این سلسله نشستها تجربههای تخصصی معنوی و دینی انسان معاصر و مدرن امروزی در قالب «هزار شب آسمانی» به اشتراک گذاشته میشود. تجربههایی که به همت کارشناسان علوم روانکاوی، عرفان و ادیان، کارگردانی و بازیگری و ادبیات به مدت ۵ شب مورد بررسی و تحلیل کیفی قرار میگیرد. 

در این نشستها دکتر تورج مرادی، روانکاو، محمدجواد ادبی نویسنده و کارشناس عرفان و ادیان و ابوالفضل جلیلی کارگردان با موضوع «بخشیدن خود و دیگری» یک شنبه ۱۴ تیر سخنرانی میکنند. 

سه شنبه ۱۶ تیر نیز حمید عجمی مبدع خط معلی، حافظ ایمانی شاعر، اکبر عالمی کارشناس سینما و افشین یداللهی ترانه سرا سخنرانی میکنند. در این شب افشین یداللهی با موضوع ضد زرد و مقابله با رفتارهای سطحی سخن خواهد گفت. 

شهاب حسینی بازیگر، محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان و علیرضا شجاع نوری بازیگر نیز چهارشنبه ۱۷ تیر سخنرانان شب سوم خواهند بود و دکتر قدمعلی سرامی استاد ادبیات دانشگاه و داریوش ارجمند، بازیگر هم پنج شنبه ۱۸ تیر سخنرانی میکنند. 

سلسله نشست های تخصصی"هزارشب آسمانی" در دومین سال برگزاری به بررسی تجربه های معنوی ودینی انسان معاصر و مدرن امروزی می پردازد که خواستار معنویت و زیست اجتماعی در دنیای مدرن است

این برنامه که سال گذشته با استقبال بی نظیر شهروندان برگزار شد با عنوان " ایمان وتوانگری" به بررسی قصص قرآنی ، دین از نگاه روانشناسی و عرفان پرداخت.

 

همچنین در شب های قدرمراسم احیاء پس از سخنران‌ها در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود .

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =