آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر شنبه در مراسم تفسیر قرآن که در مهدیه برگزار شد، اظهار کرد: حتی در بین مردمی که ادعای خداپرستی دارند گاهی جریان‌های خداستیز نفوذ پیدا می‌کنند و این امر سبب می‌شود تا مسیر متاع نفسانی در آن جامعه جا باز کند.

وی ادامه داد: هر وقت وارد حزبی خواستید بشوید باید بدانید که این جبهه آیا خداستیز است یا خداباور و در ابتدا آن را ارزیابی کنید و باید توجه داشت که در جامعه اسلامی بدون جریان نمی‌توان زندگی کرد و اینکه بعضی‌ها می‌گویند جناح‌گرایی خوب نیست، درست است اما در خداگرایی باید حضور داشت و همین که یقین کردید جبهه مدافع حق است به تعبیر آیات قرآن جلو بروید و از هیج چیز وحشت نداشته باشید. اینجــا را ببینید.

تنها تصویر رسمی از امام خمینی(ره) در کنار یک شخصیت

صفحه منتسب به مرحوم سید احمد خمینی در اینستاگرام با انتشار عکسی از استاد محمدرضا حکیمی در کنار امام خمینی (ره) و مرحوم سید احمد خمینی توضیح داده است که : «این عکس تنها تصویرى است که امام به طور رسمى و براى عکس گرفتن کنار یک نفر ایستاده اند.» اینجــا را ببینید.

حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار جمعی از استادان، اعضای هیئت علمی، محققان و پژوهشگران دانشگاه‌های کشور عصر شنبه فرمودند: دانشگاه را از حاشیه‌سازی و سیاست‌بازی دور نگه دارید. بورسیه‌ها آن‌طور که روزنامه‌ها با آن بازی کردند، نبود. اگر راست هم بود راهش این نبود که مسئله روزنامه‌ای شود. راه قانونی وجود دارد؛ خب لغو کنند. در مسئله‌ی بورسیه‌ها به خیلی‌ها ظلم شد و خلاف قانون، تدبیر و اخلاق بود. اینجــا را ببینید.

یکی از هفته نامه های اصلاح طلب مصاحبه با رابرت جی اینهورن،مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره جلیلی را منتشر کرده است:از تابستان سال 2013، مذاکرات به شکلی بسیار جدی تر و حرفه ای تر ادامه پیدا کرده و زمان بسیار کمی روی ایراد نطق صرف شده و اکثر زمان بر روی نشست های کاری حرفه ای و غیررسمی صرف شده است. اینجــا را ببینید.

مسئولان قدرشناس چه اساتیدی باشند؟

رهبر انقلاب در سخنان روز شنبه فرمودند:شتاب علمی کشور، به هیچ دلیلی، نباید کاهش یابد. مسئولان قدرشناس اساتید مؤمن و انقلابی باشند. سیاسی کاری و حاشیه پردازی به پیشرفت علمی ضربه جدی می‌زند. اینجــا را ببینید.

نظر یک فرمانده نظامی درباره توافق هسته ای

امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان "وقتی که دشمن خواستار صلح است از او بیشتر باید بترسیم" اظهار داشت: شاید آمریکا در 1+5 با ما توافقاتی بکند اما به این دشمن نباید خوشبین باشیم. مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا خوشبین نیستم. چرا خوشبین نیستند؟ چون دشمنی آنها با ما ریشه‌ایست. چون ما دنبال حق هستیم، ما دنبال آزادی ملت‌ها هستیم ولی آنها دنبال استثمار و به بند کشیدن ملت‌ها هستند. اینجــا را ببینید.

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصاحبه‌ای به سوالات خبرنگار روزنامه عربی زبان الوفاق در خصوص حمایت ایران از عراق، حمله عربستان به یمن و مذاکرات هسته‌ای پاسخ داد. متن مصاحبه را اینجــا را ببینید.

نظر شاگرد سابق آیت الله مصباح درباره سیاسی بودن مداحان

آیت الله غرویان که مهمان خبرآنلاین در ایام ماه مبارک رمضان بود سخنان جالبی درباره اظهارات جنجالی مداحان داشت. فایل تصویری این گلایه ها را اینجــا ببینید.

درس آموزنده موسوی لاری از انتخابات 84 و انتخابات 92

حجت‌الاسلام و المسلمين عبدالواحد موسوي‌لاري، وزير كشور دولت اصلاحات در یک نشست  به تشريح راهبردهاي جريان اصلاحات در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي پرداخت.وی گفت:بايد با استفاده از عقل و خردجمعي و دانش در چارچوب قانون اساسي به اين مهم دست يافت. در اين راه دو تابلو پيش روي ما است. تابلوي ٨٤ و ٩٢. انتخابات ٨٤ و انتخابات ٩٢ هر دو براي ما درس‌هاي آموزنده‌اي داشت. در اولي نتوانستيم به تفاهم برسيم و در ٩٢ اين مهم به وقوع پيوست. آنچه اصلاح‌طلبان در انتخابات ٩٢ انجام دادند در جهت جلوگيري از رفتن جامعه به سمت غيرقابل جبران و برگشت بود.اینجــا را ببینید.

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =