ایسنا نوشت:

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی و همچنین استان‌های مازندران و گلستان در امروز یکشنبه خبر داد.

احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در روز یکشنبه، روز دوشنبه و سه شنبه علاوه بر ارتفاعات البرز و زاگرس در پاره ای از مناطق شمال غرب بارش پراکنده باران پیش بینی می شود. همچنین در روز یکشنبه برای پاره ای از مناطق شمال شرق بارش پراکنده پیش بینی می شود. در نواحی شرق و جنوب شرق و جنوب شرق به ویژه در منطقه زابل و جنوب غرب کشور نیز طی سه روز آینده وزش باد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: در جنوب استان سمنان طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب به سبب وزش باد شدید و تولید گردوخاک، پیش بینی می شود استان های قم، شمال اصفهان، جنوب تهران و مرکزی غبار آلود می گردد. روز یکشنبه مناطق غرب خلیج فارس و شرق دریای عمان و در روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وی افزود: همچنین هوای شهر تهران امروز یکشنبه کمی ابری تا نیمه ابری در شهرهای جنوبی غبارآلود و در ارتفاعات همراه با بارش های پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه هوا در این روز 38 درجه و کمینه آن 23 درجه سانتی‌گراد است.

وظیفه ادامه داد: در روز دوشنبه 15 تیر ماه نیز هوای شهر تهران صاف و در بعد ازظهر افزایش ابر در پاره‌ای نقاط باد و گرد وخاک در شهرهای شرقی همراه با بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است. بیشینه دمای شهر تهران در این روز 39 درجه سانتی‌گراد و کمینه آن 24 درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

وی گفت: هوای شهر تهران در روز سه شنبه نیز کمی ابری و در ارتفاعات بارش پراکنده در شهرهای جنوبی غبارآلود پیش بینی شده است. بیشترین دمای هوا در این روز 39 درجه سانتیگراد و کمترین آن به 26 درجه سانتیگراد می‌رسد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    هوای مزخرف تهران و مسئولینی که سلامت مردم براشون مهم نیست.