احمدی نژاد جایی در جریان اصولگرایی ندارد

جماران نوشت:

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی پیش بینی اش را از انسجام و وحدت اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس، اینگونه بیان کرد: تمام تلاش اصولگرایان بر این است که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم به وحدت و انسجام لازم دست پیدا کنند و با یک لیست واحد وارد این انتخابات شوند.

حسن غفوری فرد با تاکید بر اینکه در جریان اصولگرا تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا به وحدت برسیم، اظهار کرد: ما امیدواریم در سایه تلاش هایی که برای وحدت جریان اصولگرا در حال انجام است، این طیف در نهایت بتواند با یک لیست واحد وارد انتخابات مجلس دهم شود.

وی درباره اینکه آیا عامل و یا عواملی در جریان اصولگرا وجود دارد که تلاش برای وحدت را تحت الشعاع خود قرار دهد یا خیر؟ افزود: این موضوع را عنوان کنم که اصولگرایان تلاششان را برای این انسجام انجام می دهند، ولی عوامل مختلفی وجود دارد که این تلاش ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: متاسفانه باوجود تلاش های بسیاری که برای به وحدت رسیدن جریان اصولگرا جهت شرکت در انتخابات مجلس دهم در حال انجام است، افراد و عواملی هستند که مخالفت می کنند و مانع از این انسجام می شوند، ولی ما تلاش می کنیم که به وحدت و انسجام لازم برسیم.

غفوری فرد گفت: کا برای ورود به انتخابات این دوره از مجلس را در جناح اصولگرا زودتر شروع کرده ایم و تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق بتوانیم با وحدت و گروه های ارزنده ای که در طیف اصولگرا حضور دارند، کار را بخوبی پیش ببریم.

وی در بخش دیگری از این گفت و گو به فعالیت های حزب یکتا - متشکل از وزیران دولت احمدی نژاد - نیز اشاره کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه "حزب یکتا" تا به امروز فقط نسبت به ایجاد تشکل مورد نظر خود اقدام کرده است، یادآور شد: هنوز حزب یکتا شروع بکار نکرده است. حزب موقعی می تواند کار خود را آغاز کند و به رسیمت شناخته شود که از وزارت کشور مجوز لازم را برای انجام فعالیت ها و اقدامات سیاسی خود اخذ کند.

وی ادامه داد: اگرچه جمعی از اعضای کابینه دولت های نهم و دهم با ایجاد یک تشکل سیاسی در حال انجام فعالیت های سیاسی از دیدگاه خودشان هستند، اما هنوز مشخص نیست که "حزب یکتا" بتواند مجوز کار حزبی را از وزارت کشور بگیرد یا نه.

غفوری فرد با اشاره به برخی خبرها که به ورود احمدی نژاد به انتخابات مجلی آتی اشاره دارد، تصریح کرد : به نظر من با توجه به بازخوردهایی که درباره عملکرد احمدی نژاد وجود دارد، او در حال حاضر علاقه ای به ورود به انتخابات و سیاست ندارد.

وی درباره اینکه فعالیت های سیاسی و انتخاباتی احتمالی احمدی نژاد تا چه اندازه در جریان اصولگرا تعریف می شود، خاطر نشان کرد: به نظرم فعالیت های احتمالی احمدی نژاد در جریان اصولگرایی جایی نداشته باشد و فکر می کنم که ایشان هیچ وقت هم نخواسته است که در عالم اصولگرایان معرفی شود.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =