فهرست خاص‌ترین اقامتگاه‌های دنیا به روایت «نشنال جئوگرافیک» در ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شد و اکنون تعدادی اقامتگاه جدید و جالب به آن اضافه شده است.

دانلود تصاویر

به گزارش «توریسم آنلاین» این اقامتگاه‌های خاص و کم‌یاب در نقاط مختلف دنیا قرار گرفته‌اند و اقامت در آن‌ها تجربه‌ای متفاوت برای گردشگران است.

منحصربه فردبودن این اقامتگاه‌ها تنها به دلیل طراحی آن‌ها نیست بلکه حفظ فرهنگ بومی منطقه و سازگاری با محیط زیست نقطه قابل توجه در خاص بودن آن‌ها است.

تصویر ۱؛ هتل «اینکاترا ماچو» در کشور پرو/ این اقامتگاه دیدنی و خالی از ازدحام گردشگر در پستی و بلندی‌های کوه «آند» قرار گرفته است.

تصویر ۲؛ اقامتگاه «پتی‌اس‌تی وینسنت» در کارائیب، مکانی خاص برای دوست داران ورزش‌های آبی یا قدم زدن و کتاب خواندن در ساحلی آرام است.

تصویر ۳؛ اقامتگاه «هاسیندا دو سان آنتونیو» در مکزیک، خانه‌ای است متعلق به قرن ۱۹ میلادی که در کنار مزارع قهوه و بلندی‌های مکزیک قرار گرفته است.

تصویر ۴؛ اقامتگاه «کاپلا» در جزیره لرد هاو، استرالیا، با چشم‌اندازی خیره کننده که خانه‌ای ساحلی است در این جزیره کمتر شناخته شده!

تصویر ۵؛ درهایی که به سوی ساحل باز می‌شوند! ویلای دنج اما باشکوه  «کوئکسمالا» در «Costalegre»، مکزیک

تصویر ۶؛ کمپ «زارافا» در سلیندا، بوتسوانا، منطقه‌ای حفاظت شده که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از حیات وحش آفریقا را به ارمغان می‌آورد.

 

17503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =