معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز حضور پر رنگ رسانه ها در انتخابات پیش رو را موجب نشاط آفرینی سیاسی دانست.

به گزارش خبرآنلاین البرز: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، " حجت اله ملاصالحی" در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امسال سال انتخابات است و شرایط ویژه ای را در پیش رو داریم.
وی بکار گیری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تأکید قرار داد و گفت: بخشی از بسترسازی ها جهت مشارکت مردم در انتخابات فرا رو، از دریچه فعالیت رسانه ها محقق می شود.
معاون استاندار با تأکید بر ضرورت انتشار خبرهای مستمر در این حوزه به منظور نشاط آفرینی در فضای انتخابات خواستار پویایی هر چه بیشتر رسانه ها در این زمینه شد.
وی تشکیل هر 15 روز یکبار جلسات شورای اطلاع رسانی استان را از جمله برنامه ها به منظور سیاست گذاری های موثر در حوزه رسانه ها و اطلاع رسانی رویدادهای این ایام برشمرد.
معاون استاندار همچنین تشکیل اتاق فکر رسانه را در این زمینه راهگشا دانست و تأکید کرد: در اتاق فکر می توان موضوعات را بررسی و نسبت به اطلاع رسانی آن اقدام نمود.
ملاصالحی در محور دیگری از صحبت های خود به موضوع آموزش رسانه ها نیز به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در حوطعه تخصصی و حقوقی تأکید کرد و گفت: آشنایی اصحاب رسانه نسبت به نقش خطیری که بر عهده دارند و همچنین اشراف بر حقوق متقابل خود در این زمینه از جمله اقداماتی است که می تواند امنیت رسانه ها را رقم زده و از سوی دیگر مانع از سوء استفاده های احتمالی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =